וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלו וירדו: איך גל גדות עקפה את יונית לוי?

וואלה! סלבס

24.9.2014 / 0:04

תעשיית הבידור היא ללא ספק מקום קשה לשרוד בו. יום אחד אתה על פסגת העולם ולמחרת אף אחד כבר לא זוכר מה עשית. אז מי נעלם מהראדר ומי כיכב השנה? גל גדות ויונית לוי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

איתי תורג'מן

איתי תורג'מן מגיע להשקה, איתי תורג'מן עם החברה, איתי תורג'מן על הקורקינט, איתי תורג'מן חונה באדום-לבן. איתי תורג'מן נפרד מאנה, איתי תורג'מן מתמכר לספורט, איתי תורג'מן מתלבש מוזר. איתי תורג'מן נעלם. נראה שלפני שנה תורג'י, אחד הבחורים המסוקסים של התעשייה, היה גבר החלומות - כזה שגברים חולמים להיות כמוהו ונשים רוצות רק לגעת בו. אבל בשנה האחרונה, מבחירה או שלא, התכנס בתוך עצמו ונעלם מהאופק. השקט שלפני הסערה?

ציון ברוך

אם בגברים מסוקסים שנעלמו מעין הציבור עסקינן, אז ציון ברוך הוא ללא ספק אחד השמות הבולטים בקטגוריה. לא ברור אם הכפיל של תורג'י החליט ללכת בעקבותיו, או שמא מדובר בצירוף מקרים, אך נראה שבניגוד לתורג'י שרק פרח בזוגיות - ברוך רק מדשדש בזכות הזוגיות הדי מתישה שלו ושל יאנה יוסף. מי שבעבר היה מככב במדורי הרכילות בזכות הרומנים/ בילויים/ תפקידים שווים, מככב היום בעיקר בזכות חתונתו הקרבה ובאה. וגם אז, איך לומר - לא מדובר באירוע השנה.

יונית לוי

כמה שזה קשה וכואב לוואלה! סלבס להגיד את זה, יונית לוי איבדה את זה. נכון, היא ילדה את בנה הבכור והסתגרה בביתה עם הבייבי. אבל היי, גם קים קרדשיאן ילדה את בתה הבכורה וידעה לרכב על הגל. אצל לוי מדובר ביותר מסתם הסתגרות, מי שנחשבה יחד עם בעלה עידו רוזנבלום, לסוג של משפחת המלוכה הישראלית - איבדה את כל הזוהר שליווה אותה. יכול להיות שזו ההתרככות הלא מובנת, או סתם העובדה שהיא מובילה עגלה - כך או כך, יונית שלנו כבר לא כתמול שלשום וחבל. לוואלה! סלבס היו הרבה תכניות לעתיד מזהיר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גל גדות

נראה שאין באמת צורך להסביר את התופעה הזו שנקראת גל גדות, סליחה, וונדר וומן. הישראלית הצנועה יחסית מראש העין, זו שרק לפני מספר שנים עמדה נבוכה בטקס מלכות היופי וזכתה בכתר, הפכה מ"ברווזון מכוער" (עד כמה שאפשר לכנותה כך) לברבור יפה ומפואר, שמביאה כבוד למדינת ישראל. או במילים אחרות: גל גדות הפכה לשם הלוהט ביותר במצעד הטרנדים של גוגל. סיבה מספיק טובה להבין למה זו ה-שנה של הגברת גדות?

רני רהב

גילוי נאות: וואלה! סלבס מקיימת יחסי עבודה עם רני רהב, אבל היי, זו לא היא שהפכה אותו למטאור טלוויזיוני בין לילה. משפט עתיק בהיסטוריה של יחסי הציבור אומר ש,אין דבר כזה פרסום רע,. ובכן, רני הוא לגמרי ההוכחה החיה לכך/ מי שהתפרסם בתור דובר הטייקונים וקיבל לא מעט ריקושטים שליליים, הפך ברגע למאמי ה(אקסטרה) לאומי כשופט בתכנית "הכוכב הבא". לצד הפרסום, הגיעו עוד כמה פרשיות שהציגו אותו באור לא כל כך חיובי. אבל היי, לפחות מאייתים את שמו נכון בעיתונים.

רותם סלע

ממש כמו חברתה הטובה מהוליווד, גם רותם סלע סירבה לרדת בשנה האחרונה מהכותרות. החל מלידת בתה השנייה, דרך התפקיד הראשי בדרמה המדוברת "להיות איתה" ועד לקמפיינים נחשקים - רותם היתה מרוחה בכל מקום אליו פניתם. כל זה בזמן שהיא מטפחת משפחה למופת ולא שוכחת לבלות עם החברות הטובות. יש שיאמרו חשיפת יתר ויש שיאמרו סחטיין אחותי שיחקת אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully