וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד: גיא פינס מבשל לכם ארוחת חג

וואלה! סלבס

20.4.2014 / 0:02

האיש שיודע הכל על כולם, מבין דבר או שניים בבישול. כך שלכבוד ערב החג, פינס הגיע למסעדה של השף עומר מילר - ויחד הכינו לכם גרסה מיוחדת לגפילטע פיש. וואלה! סלבס ציר דג

צילום: עידו שחם, בימוי: גיא גורן, עריכה: רן צימט

צולם במסעדת "חדר האוכל", תל אביב

פשוט תודו שגם לכם נמאס מכל הרעש סביב הקציצות שמכונות "גפילטע פיש". כמה בדיחות, כמה תלונות ופרצופים בגלל קציצת דג מסכנה - שאם לא מסורת החג, מי בכלל היה נוגע בה?

גם לגיא פינס נמאס, אך כמו בכל שנה, גם בחג הפסח הזה הוא מארח את המשפחה שלו לארוחה המסורתית. אי לכך ובהמלצת וואלה! סלבס כמובן - החליט לפנות לשף עומר מילר, שמנהל בגאווה את המסעדות "שולחן" ו"חדר האוכל'. יחד ניסו השניים להרכיב גרסה מיוחדת של אותו מאכל מפורסם - לכבוד ארוחת החג השני הבא לטובה.

ארוחת חג גיא פינס. עידו שחם
חג שמח! גיא פינס עם השף עומר מילר במטבח/עידו שחם

פינס, שנכנס למטבח הסעדה התל אביבית של מילר, ביקש ממנו להכין מנת גפילטע פיש, אבל כזו "עם טוויסט". השף היצירתי לא נבהל מהמשימה המאתגרת - כשהחליט ללכת על גרסה אסיאתית של מטעמי הדג המפורסמים, תוך שהוא משתמש בג'ינג'ר ולמון גראס.

את ההברקה הנוספת, הביא דווקא מגיש התכנית הבידור המפורסם, כשהחליט שבמקום הגזר שמונח על הדג - השניים יכינו "צימעס" שיוגשו לצד הדג, כשעליו מונחת כוסברה. טעים? לפי האופן שבו טרפו השניים את המנה, נראה שהיה לא פחות ממעדן. תנסו בבית.


וואלה! סלבס תמיד חלמה למצוא דג זהב ולבקש ממנו עיניים כמו של פינס וכישרון כמו של מילר. חנפנית משהו.


רכלו על הארוחה של עומר מילר וגיא פינס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully