וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופגניות, מישהו? מפורסמים שהורידו במשקל

וואלה! סלבס

5.12.2013 / 16:07

ימי החג עם המאכלים מלאי השמן, הניסים והנפלאות, הזכירו לוואלה! סלבס כמה שחקנים גדולים שתפחו או צמצמו היקפים, עבור תפקיד גדול על המסך. משמין או מרזה? קבעו בעצמכם

ימי החנוכה העליזים, מלאי הלביבות, הסופגניות ועוד שלל מאכלים שנטבלו בשמן עמוק במיוחד - כבר חלפו. אבל כעת, בני עם ישראל רק מתחילים להתמודד עם הקלוריות הרבות, שצברו בשמונת ימי החג הנפלאים. כן, זה קורה גם לכמה מפורסמים בולטים בהחלט.

הסופגניות, הזכירו לוואלה! סלבס כמה הוליוודיים חטובים בימים רגילים, שהעמיסו על עצמם כמה וכמה קילוגרמים עודפים, או דווקא להיפך - השילו ממשקל גופם התקין בהחלט, רק כדי לגלם דמות שונה (מעצמם) על המסך הגדול. אבקת סוכר לבנבנה? יש כאלה שצריכים קצת מהפלא המתוק ולעומתם כאלה שהיו צריכים להתרחק ממנה. שימו לב.

(צילומים: Splashnews, אימג'בנק - GettyImages, מתוך הסרט, צילום מסך)

מאט דיימון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפח / פחת עבור: תפקיד הלאבר-בוי הצעיר של הפסנתרן ליבראצ'ה, הדמות הראשית בסרט "חיי עם ליבראצ'ה" מהשנה שעברה. בגלל שהדמות שעליה מבוסס הסרט הביוגרפי היא של בלונדיני, צעיר מאוד וחטוב במיוחד - לא היתה לשחקן ברירה אלא לפתח את הריבועים בבטן, עוד לפני שלבש את תחתוני הספידו הזעירים בצבע זהב.

נס או פח? במקרה של דיימון, הוא טוען שהבין שהתלבושות הנוצצות שהכינו עבור דמותו במהלך צילומי הסרט (כולל חליפות סבנטיז מלהיבות, גלביות מעוטרות באבני חן ובגדי ים קטנטנים) - ייראו הרבה יותר טוב על גוף הדוק יותר. לכן לא רק שרזה, אלא גם פיתח שרירים מרשים עליו עבד במשך שבועות ארוכים. נס מעורר תיאבון, בלונדי.

נטלי פורטמן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפח / פחת עבור: הדמות שהביאה לה את האוסקר - זו של פרימה בלרינה קוקטית ונוירוטית, בסרט "ברבור שחור" מ-2010. כל הריקודים, החזרות והאימונים המתישים, הפכו את פורטמן לשדופה פלוס, למרות חצאית הטוטו והסרט לשיער.

נס או פח? אחרי חודשים שבהם רקדה חמש שעות בשבוע, במשך שבעה ימים בשבוע (כן, כל יום) - פורטמן אולי הרוויחה בעל (הכוריאוגרף הצרפתי ואבי בנה, בנג'מין מילפייה), אבל הפסידה עשרה קילוגרמים לפני תחילת צילומי הסרט. ברבורה? רק עדיף עם קצת בשר על גופה, בבקשה. הכי נס המכבים.

מתיו מקונוהי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפח / פחת עבור: "מועדון הלקוחות של דאלאס", סרט על קאובוי שגילה שהוא חולה באיידס בשנות השמונים של המאה הקודמת - והחליט להבריח תרופות לטיפול במחלה. המראה של השחקן בשנת הצילומים (שהסתיימה לא מזמן, יחד עם גילוח השפם המלחיץ) לא היה מלבב במיוחד.

נס או פח? 20 קילוגרמים פחות בגופו החטוב מראש של מיסטר מקונוהי - לא ממש החמיאו לשחקן המסוקס. לא החמיאו? יותר נכון לומר שהמראה שבר את לבן של אלפי בנות ברחבי העולם, שמכירות את הכוכב כחתיך על, בעל חיוך שובב ושרירים של אל יווני. ובכן, וואלה! סלבס היתה דוחפת לו סופגנייה (ואז עוד 10, בכל יום, למשך כל ימי החג), רק כדי לאזן אותו. פח.

50 סנט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפח / פחת עבור: תפקיד של שחקן פוטבול שנאבק במחלת הסרטן, בסרט "All Things Fall Apart" שצילם בשנת 2010. כן, כך באמת נראה הראפר הבועט בלי הרבה בשר ובלינג על גופו.

נס או פח? למרות שכישרון המשחק שלו עדיין מוטל בפסק, מיסטר פיפטי סנט לא עצר עד שהשיל 25 קילוגרמים (!) עבור מראה הדמות שגילם בסרט. התוצאה לא מלבבת במיוחד, כך שוואלה! סלבס מכריזה שמקומו של הסקיני-ביץ'-לוק הוא בפח, ראפר. עדיף שימשיך למצוץ סוכריות בקנדי שופ שלו.

שרליז ת'רון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפח / פחת עבור: משחק אישה שהיא "מפלצת", ממש כמו שם הסרט, זונה ורוצחת סדרתית, קרת לב במיוחד - תפקיד שלא רק זעזע את הקהל (שבקושי זיהה אותה), אלא גם הביא לה גם את פרס האוסקר בשנת 2003. טוב, לפחות על הבלונד המדובלל היא הצליחה לשמור.

נס או פח? אחת הנשים הלוהטות בהוליווד (ובעולם, כנראה) זללה המון דונאטס (או לפחות זה מה שהיא מספרת), עד שהוסיפה 14 קילוגרמים מוכבדים לקימורי גופה. ובכן, רק בגלל ששרליז מושלמת ומנקרת עיניים כמו יהלום זוהר, וואלה! סלבס חושבת שהמראה עם המשקל העודף הוא פח.

כריסטיאן בייל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפח / פחת עבור: סרט המתח "המכונאי" שצילם לפני כמעט עשור, כשגילם תפקיד של אדם הסובל מנדודי שינה. ואז מרזה, ומרזה, ומרזה יותר - עד שמיסטר "באטמן" מגיע לרמה כחושה (ולא בריאה כלל. הכי אל תנסו את זה בבית, בבקשה).

נס או פח? הנה מה שקורה כאשר שחקן הוליוודי מצודד אוכל רק פירות, קופסת טונה ולוגם מעט קפה בכל יום - במשך כארבעה חודשים שלמים. בייל השיל 28 קילוגרמים (!) מגופו, מספר לא בריא לכל הדעות, במיוחד שלא היה מלא במיוחד עוד לפני המותחן. מזל שהעלה 27 מהם בחזרה (לביבות?), עבור סרטו הבא - "באטמן מתחיל" - שם גם קיבל כנפיים. בערך. פח!

קולין פארל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפח / פחת עבור: דמות של עיתונאי שחוזר משדה קרב ומגלה שחברו נעלם, בסרט "פצוע" משנת 2011. לא ברור אם החבר נמצא, אבל המשקל הראה שהסטאר חתיך יותר כשהוא מסוקס מאשר כשהוא כולו מורכב מעור ועצמות בלבד.

נס או פח? השיער אולי ארך לו עבור הסרט, אבל השחקן הרזה בדרך כלל, הוריד 20 קילו נוספים ממשקל גופו עוד לפני הצילומים. חיים שמבוססים על טונה, קפה, סיגריות ומשקאות דיאטטיים, הביאו אותה להיראות כמו "הוביט" מגודל, שהולך בשדות, ולא כמו האירי הלוהט שהוא בדרך כלל. פח, פארל.

ג'ורג' קלוני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפח / פחת עבור: סרטו "סוריאנה", שעליו אפילו זכה בפרס האוסקר הראשון שלו ב-2005. קלוני, פלוס טעם רע בבגדים, זקן עבות וכרס משתפלת (טוב, העלילה מבוססת על סיפור אמיתי), הוא סוכן ביון אמריקני שמוצב במזרח התיכון. כזה שכנראה חוטא בכמה עוגיות מעמול וצלחות כנאפה, כן?

נס או פח? קלוני פלוס 15 קילוגרמים, בסביבה מזרח תיכונית, נראה יותר כמו דוד ג'ורג' התייר שהגיע מהמערב, מאשר כמו השחקן המוכשר (והנאה) שהוליווד אוהבת לאהוב. אחרי שסיים לאכול, תודה לאל שהיה מסוגל לזרוק את הסוודר והז'קט המעופשים לפח, להתגלח ולהחזיר לעולם את הצ'ראם הבוגר אך לא מבוגר שלו.

רנה זלווגר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפח / פחת עבור: אחד התפקידים הכי מזוהים של השחקנית - מיס ג'ונס, כותבת היומן הבריטית המפוטמת של "יומנה של בריג'יט ג'ונס" - בשנת 2001 (וגם בסרט ההמשך, שצולם שלוש שנים אחר כך). המבא הבריטי המאופק (טוב, בצעם לא כזה מנומס), אינקלודד.

נס או פח? מפתיע, אבל זלווגר עלתה רק עשרה קילוגרמים עד שהגיעה לממדים שאליהם כיוונו מפיקי הסרט, שהורו לה לבצע "דיאטת השמנה" מיוחדת. מאז חלפו כמה שנים (יחד עם התהילה), כך שאחרי בחינה מדוקדקת של התמונות האחרונות בהן מופיעה השחקנית עם הפנים הכי חמוצות בהוליווד - היה זה נס שהיא בכלל עלתה יותר מגרם בודד. כיום מדובר באישה בעובי של קיסם וחצי, בצבע בלונד.

ג'ייק ג'ילנהול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפח / פחת עבור: הסרט "Nightcrawler" שהוא מצלם בימים אלה - ומגלם בו עיתונאי שנופל ברשת של עולם הפשע בלוס אנג'לס. עיתונאי רעב ללחם למרות השפע ההוליוודי, כפי שמעידות עצמות הלחיים הבולטות של הכוכב (המלא, בדרך כלל).

נס או פח? 9 ק"ג פחות, הפכו את ג'ילנהול מסופגנייה כשרה לוהטת לפרוסת לחם קל, דלת קלוריות במיוחד. בלתי ניתן לזיהוי? רק תשאלו את החברים שלו מהשכונה הנוצצת, שנבהלו כשסוף סוף זיהו את השחקן. קח פך שמן ולגום אותו להנאתך, בבקשה. זה רק ישפר את המצב.

4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully