וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דפוקים? הפטישים הסקסים של הסלבס

שירות וואלה! סלבס

25.9.2013 / 0:37

לכבוד החג שבו דופקים כמה קרשים כדי לשבת יחד בסוכה, וואלה! סלבס מצאה כמה פטישים מיניים וסטיות חביבות של כמה אנשים מאוד מפורסמים. בום, בום, טראח, זה מדליק

"פטיש, מסמר, ניקח מהר", טוען שיר הילדים החגיגי. אך המילה שמתארת את כלי העבודה הכבד, זה שמשמש כדי לדפוק (נעץ או שניים), מקבלת משמעות שונה לחלוטין בפירוש הלועזי שלו - זו שמתארת ריגוש מיני שמתעורר מחפצים, איברים או מעשים מסוימים.

לכבוד סוכות, החג שבו דופקים כמה קרשים כדי שבת יחד, וואלה! סלבס בחנה מקרוב כמה סלבס פטישיסטים עם סטיות חביבות, שקשורות כמובן לריגוש המיני שבתוך (או דווקא מחוץ) לחדר המיטות. בום, בום, טראח, הנה הפטישים של המפורסמים.

סקרלט ג'והנסון | דוהרת

איזה פטיש! בפעם הבאה שתתקעו בצד הדרך באחד מכבישי הוליווד, אולי כדאי שתציצו לקצה השוליים ואם יתמזל מזלכם תגלו שם את סקרלט הענוגה - כשהיא מבצעת מעשים מגונים בתוך רכב. כן, הבלונדה ממש נדלקת כשהיא מקיימת יחסי מין במושב האחורי של המכוניות, כאחרונת הווייט-טראש של אמריקה, או כמו שהגדירה בראיון "אני מתה על סקס באוטו!".

וואלה! סלבס מסמר? פחחח, מכונית, תנו לוואלה! סלבס אוטובוס בוער והיא נדלקת. דפוקה.

ג'סטין טימברלייק | חפוז

איזה פטיש! אצל מר סקסיבאק הסוד הוא לא בחדר המיטות, אלא דווקא מאחורי הקלעים בהופעות. מתברר שהנישואין לג'סיקה ביל לא עשו את ג'סטין שובב פחות - כי רגע אחרי שהוא יורד מלא אדרנלין מהבמה - טימברלייק מתלהב לעשות את אשתו (בחיפזון כמובן). לא כשהכל נגמר, אלא ממש בהפסקות הקצרות, בין שיר לשיר. כן, כשהתזמורת תנגן בפעם הבאה שתראו אותו לייב, רק תחשבו מה מתחולל שם בחדרי חדרים.

וואלה! סלבס מסמר? עם שירים על שלישיות, גוף נשי לוהט והעובדה שהוא מחזיר את הסקסי לאופנה – וואלה! סלבס הכי מוכנה להיות דפוקה מאחורי הקלעים. ושוב. ושוב. ושוב.

קריסטן סטיוארט | מלקקת

איזה פטיש! כשזה מגיע לחדר המיטות, קריסטן סטיוארט שומרת על תחביב מבחיל - היא מטורפת על ליקוק בית השחי המיוזע של בן הזוג, בין הסדינים. הערפדית פלטה את העובדה פעם, בראיון דביק על ריח הגוף של האקס המיתולוגי, רוברט פטינסון. "אני אובססיבית לריח הגוף שלו, ללקק אותו, זאת המטרה של אהבה לא?", גילתה.

וואלה! סלבס מסמר? מילא להסניף את ריח גופו של אהוב, אבל להעביר אותו מקלחת דביקה? איכס. לא, וואלה! סלבס לא מוכנה להידפק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

אנג'לינה ג'ולי | חותכת

איזה פטיש! עוד לפני שלל הילדים, השלום העולמי והצדקנות, כשאנג'י עוד היתה ילדה-רעה-מבית-טוב, היא לא חששה מכמה טיפות דם. אולי זו הסיבה לכך שהכניסה למיטה שלה ושל האקס, בילי בוב תורנטון - סכינים. אל תנסו את זה בבית, אבל השמועות טוענות שיחסי המין בין השניים כללו משחקי חתכים מסוכנים, עם דם שניתז בכל מקום, כאלה שהותירו לא מעט צלקות שובבות. זה כנראה לא הדבר היחיד שהשפריץ שם.

וואלה! סלבס מסמר? סכינים, במיטה, בעירום, הוא לא הדבר הכי בטיחותי לעשות כשאתה מתגלגלת בין הסדינים. לא, וואלה! סלבס לא נדפקת.

ריקי מרטין | רטוב

איזה פטיש! מרטין אכן ליבינג לה וידה לוקה, במיוחד בגלל מה שקורה אצלו בחדר הרחצה. מתברר, שמה שמרטיב את ריקי ובן הזוג שלו באמבטיה הוא לא רק זרם המים - אלא זרם של שתן. הזמר הלטיני ממש בקטע של "גולדן שאוור", והצדיק זאת בראיון שבו סיפור כמה הוא נרגש לחוות את "התחושה הסקסית של טמפרטורת השתן, שנוגע בגוף החם שלי". אליל מוזהב.

וואלה! סלבס מסמר? רגע, הצ'יקו לטינו הזה פשוט אוהב לשחק בפיפי? החוויות האחרונות של וואלה! סלבס בשירותים של התחנה המרכזית לא עשו לה טוב, בעיקר בגלל הריח. לא נדפקת.

ג'ורג' מייקל | טבעי

איזה פטיש! הפופסטאר המתבגר לא רק שידוע בחיבתו למעשי שובבות במקומות פומביים, אלא אפילו הספיק להיתפס פעמיים, כשהוא מפגין ביצועים מיניים בגנים ציבוריים, בין העצים לפרחי הנוי. בפעם הראשונה ג'ורג'י נתפס מאונן בשירותים מול שוטר סמוי, בשנייה מבצע מעשים עם חבר בין השיחים. מעניין מה הדבורים והציפורים יודעות ועוד לא יגלו לעולם.

וואלה! סלבס מסמר? עם הזרדים והאצטרובלים שעשויים להידחף לישבנה, וואלה! סלבס מוותרת על התענוג להשתרלל בגינה מתחת לבית. מה, היא הכלבה של השכן? לא דפוקה.

אווה לונגוריה | קשורה

איזה פטיש! עקרת הבית הנושאת (לשעבר), עושה רושם של ליידי עם הרבה גירל פאוור, אבל כמו כל אישה חזקה מבחוץ - כשזה מגיע לסקס, לונגוריה מוכנה להעביר את השליטה אל הפרטנר שלה. כך שעדיף שתקשרו אותה למיטה בעזרת צעיף משי יוקרתי, כך היא תשתחרר מעכבות. "לפעמים צריך לשחרר את המגננות, להיכנע לחלוטין", היא מברברת. נניח.

וואלה! סלבס מסמר? אם כבר להיקשר אל המיטה, אז רק בעזרת צעיף עשוי מבד 100% מפנק, ממש כמו בפנטזיות של וואלה! סלבס. הכי מוכנה שתכו בה בפטיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully