וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכבוד החג: סלב חמוץ, סלב מתוק

וואלה! סלבס

6.9.2013 / 4:14

בחג אי אפשר לאכול את התפוח מבלי לטבול אותו בדבש, לכן וואלה! סלבס שמחה להציג לכם שבעה צירופי סלבס חגיגיים - שיעשו לכם אווירה צהובה-מתוקה. נא לפתוח פה גדול, בתיאבון

אחד חמוץ | אחד מתוק

כמו שאין עשן בלי אש (פו), ומעז תמיד יוצא מתוק (בתקווה) - בראש השנה אי אפשר לאכול את התפוח מבלי לטבול אותו בדבש. אחרת, היינו מרגישים את החמצמצות המעקצצת על הלשון, בלי שהפרי יוכל להחליק בקלילות בגרון. כך גם בעולם של היפים והמפורסמים, אפשר למצוא שילובים וצמדים רבים, אחד חמצמץ משהו והשני מתוק שמשלים אותו, גם אם השניים לא בהכרח קשורים.

שימו לב, כדי לפתוח את השנה עם שוגר-ראש, וואלה! סלבס שמחה להציג לכם שבעה צירופי סלבס חגיגיים, שיעשו לכם אווירה צהובה-מתוקה, קצת מלוחה, לפעמים מציקה אבל נסבלת. בואו לנגוס בה, סליחה, איתה. בתיאבון!

איתי תורג'מן | אושרי כהן

התפוח: זה לא שהוא נראה חמוץ רק בתמונות של פפראצי מטרידים, לא נהנה לחלוק פריים עם חברים מוכרים או עושה פרצוף בגלל המכנסיים הצמודים (פלוס) - כמו שתורג'י פשוט סובל כשהוא לא מבלה עם עצמו בלבד. ועם אנה. ועם עצמו.

הדבש: אושרי הוא אחלה גבר, סוג של חבר'מן שכזה, אם תרצו -בליין, צעיר וזורם. הוא יחליק כיף ידידותי לגברים, ילחש מילה נכונה לגברות, יעשה רושם אינטליגנטי ובעיקר ייתן לכולם הרגשה של פאן. מתוק ולעניין.

וואלה! סלבס טועמת: בתקופה שאושרי את תורג'י עוד היו פאוור קאפל, כזה שלא נפרד בין הריאליטי לאירועים, עוד היה אפשר לבלוע את שניהם. מאז הפיצול, נותר טעם מריר.

נועם טור | קרן פלס

התפוח: נועם בנוי לתלפיות כמו גזע עץ יציב ונאה למראה, רק מה - נגיסה אחת מבהירה שמדובר בתפוח יבשושי ודי משעמם. פנים יפות? זה לא תמיד טעים.

הדבש: את האישה שלצדו, לעומת זאת, כולם רוצים ללקק. הקול צלול, המילים ספק מלטפות ספק חדות והחיוך טהור. ככה זה כשכותבים שיר על השכן, מדריכים ילדים בעיתון וכשהחברה הכי הטובה שלך יותר דיווה ממך - מיס פלס היא סוכר של בחורה.

וואלה! סלבס טועמת: עד שהיא לא תכתוב משהו שכנראה יגרום לו להיות דלישס גם מבפנים, הם כנראה לא יראו מתואמים. אלה החיים.

יאנה יוסף | קותי סבג

התפוח: גם אחרי שעזבה את הבחור שלה מהריאליטי ומצאה אהבה חדשה בשם ציון ברוך, יאנה לא ממהרת להיראות מאושרת. מאוהבת? כנראה. עסוקה? לפעמים. מחליפה לבגד ים: אחת לשבוע. מחלצת חיוך רגוע? פחחח, למה לה אם אפשר לזעום כל הדרך אל האירועים המתוקשרים.

הדבש: לעומת האקסית, קותי קליל כמו נוצה. את תדמית המקופח הנצחי הוא השיל לטובת כזו של אורח טלוויזיוני - שמשחרר בדיחה משעשעת כשצריך (נו, סטנדאפיסט), אמן שמשחק בצורה די רצינית וגברבר מאוהב בחברה שהיא סמי-אלמונית. הרבה סיבות לשמוח ולשמח.

וואלה! סלבס טועמת: כשהזוג עוד התהלך ברחובות, אפשר היה לחוש שהמנה לא מתאימה. לחוד, היא שקועה בתבשיל שבישלה לעצמה, בעוד שהוא משקיע בחידוד הטעמים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

אלירז שדה | אילנית לוי

התפוח: הוא אמנם זכה באהבת הקהל כשיצא אחרון מבית ב"האח הגדול" ואז דהר על תכנית בערוץ 24 במשך שנים - אבל מהרגע שנכנס לחיינו ועד היום, אלירז שדה אף פעם לא נראה באמת מרוצה. הקהל אוהב אותך, השמש זורחת, בת הזוג שלך מהממת, הציפורים מצייצות ומנהל סניף הבנק שלך מרוצה, ובכל זאת לא מספיק לך, הא?

הדבש: לעומת הבויפרנד, מלכת היופי שלו היא קרן-שמש-בלונדינית-מתוקה. אילנית לא רק נפרדה מאייל גולן בחיוך, אלא מגדלת את הילדים (בחיוך), מנחה ריאליטי (בחיוך), מדגמנת פוזות קלאסיות (בחיוך) ומתראיינת (נו, הבנתם את הקטע). מלכה, אבל הכי נינוחה.

וואלה! סלבס טועמת: הם אולי משלבים חמוץ ומתוק קלאסי, אבל הלו - מדובר בראש השנה היהודי, לא באוכל סיני.

יונית לוי | תמר איש שלום

התפוח: יונית היא הדיווה של החדשות בישראל - אדמונית, נחושה ורצינית (גם אם היא הריונית). היא יודעת להרים גבה ולהתלונן, גם לא בעיני כולם זה מוצא חן. גלולה חמוצה? יונית תדאג להבהיר את עמדתה, בתור מלכת הקרח של הביצה.

הדבש: הנה מיתוס שמתנפץ, לא כל תפוח נופל סמוך אל העץ. לעומת המקבילה מערוץ 2, המגישה של חדשות 10 לא מפסיקה לפזר חיוכים אימהיים וקריצות שובבות למצלמה - מה שעושה את מהדורת החדשות של תמר קצת יותר נעימה.

וואלה! סלבס טועמת: שילוב של השתיים - כוחנית ומלטפת - יעשה גם את מהדורת החדשות בישראל אולי קצת יותר נעימה לעיניים.

אור דניאל | דור דמרי

התפוח: אור דניאל היא לכאורה כל מה שבחורה רודפת פרסום צריכה להיות. נאת מראה, בעלת אקס נוצץ ולא מפחדת לחשוף טפח (או שניים). אבל כשזה מגיע לבילוי מול המצלמות, היא זועמת-כועסת-שוצפת ובעיקר משאירה טעם רע.

הדבש: הסטוץ שהפך לבויפרנד של אור גם מחוץ לבית "האח הגדול", לא מספק סיבות לחשוב שהוא פחות מממתק קליל. בכל זאת, יזראלי שאוהב לעשות שמח, עם רוח של שטותניק שמחבב דבר אחד במיוחד - גלי הים (והעובדה שמדובר בצעיר חרמן שלא הסתיר את המשיכה שלו לנשים יפות), הופכים אותו לדבר הכי מתוק שיצא מהריאליטי.

וואלה! סלבס טועמת: הגולש, הבלונדינית, סוג של בון-בון סטיקי אנד סוויט. כזה שנדבק לשיניים אבל יפה לעיניים.

ציון ברוך | שלום מיכאלשווילי + אסי ישראלוף

התפוח: כנראה שהשמועות על כך שברוך התברך באיבר כזה או אחר מרשים, שהוא מצחיק את הנשים, שיש לו רשימת אקסיות מפה ועד למאדים ושהשיער הארוך שלו מדהים - הפכו את מיסטר ברוך לצלע הכי פחות חביבה של "מה קשור" המוכשרים. בטח כשזה נוגע לכל מי שרוצה לצלם פריים של הבחור.

הדבש: לעומת הנמוך, שני הגבוהים (יותר) שומרים על פרטיותם באדיקות - אבל לפחות מתוקים לשלל הבריות. אירועים תרומה, משחקי ראווה למטרות צדקה או לחיצת יד לעוד מעריץ תמיד? שלום ואסי ישמחו לעזור - כולל חיוך מתוק מתאים.

וואלה! סלבס טועמת: אם כל השלושה היו מתוקים, כנראה שהיתה נוצרת תחושה של בחילה, כך שמזל שיש צד שמאזן את המשולש המסוכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully