וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: הפחדים הגדולים של הסלבס

שירות וואלה! סלבס

13.4.2013 / 0:03

התקופה שבין חג החירות לחג הדגלים, כולל ימי הזיכרון המרגשים שבין לבין, הזכירו לוואלה! סלבס שגם היא פועלת במדינה קטנה מוקפת אויבים, שידעה כמה מלחמות היסטוריות. עם החשש מהטרור העולמי, התוקפנות של קוריאה הצפונית, הפחד מהוריקן שיבוא להחריב לך את הבית ושלל חרדות שכובשות את תושבי העולם - פלא שכולם מחביאים חשש כזה או אחר?

אבל יש כאלה, די מפורסמים, שסובלים מכמה פוביות מטופשות לחלוטין, שכדאי שתגלו עליהן. אז מי לא בקטע של פרפרים ומי יצרח כשיגיע למנהרה? וואלה! סלבס מוציאה מארון הפחדים

אורלנדו בלום

הוא יכול לשחק בשרמנטיות, לכבוש לבבות ולשלוף חרבות על המסך, אבל כנראה שלא תראו את השחקן הבריטי החתיך מגלם את הדוד משה בסרט על חוות חיות עליזה במיוחד. למה? בגלל שאורלנדו בלום חושש מדבר אחד - חזירים. טוב, לעומת התרנגול או הכבשה, באמת מדובר בחיה מלוכלכת, או משהו.

#אם וואלה! סלבס נוחרת בלילה, אורלנדו מפחד גם ממנה?

דיוויד בקהאם

מיסטר בקהאם הוא ספורטאי מצטיין, איש משפחה ודוגמן תחתונים לא רע בכלל - אבל הפחד שלו לא קשור לכדורים או לעובדה שהוא מוריד את חולצה ומכנסיים בכל הזדמנות שיש לו, אלא דווקא לחוסר סדר. כן, מתברר שכוכב הכדורגל הנחשק נלחץ כשהכל מתבלגן. גם אם מדובר בכמה פחיות במקרר.

#וואלה! סלבס היתה שמחה שבקהאם יסדר אותה. אפילו קצת

מדונה

היא אולי מתפקדת כסמל הגירל פאוור, שלא פוחדת לחשוף את האיברים האינטימיים כמו את האמונות שלה בפומבי (כן, היא פרסמה ספר תחת השם "סקס" לפני שכתבה סpרי ילדים ברוח תורת הקבלה), אבל מתברר שגם אייקון עוצמתי כמו מדונה נבהלת ממשהו טבעי לחלוטין - ברקים ורעמים מרעישים. אטמי אוזניים, מלכה?

#כמו מדונה, גם וואלה! סלבס מרגישה כמו בתולה בכל פעם שגשום בחוץ

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

ניקול קידמן

הסטארית המעודנת מאוסטרליה נראית כמו אישה עם נפש רכה ועדינה במיוחד, וזה עוד כלום לעומת היופי המלכותי שלה. לכן, מי יכול היה להאמין שקידמן נרתעת מיצור שהוא לעיתים יפהפה ומושלם כמעט כמותה - פרפרים. מתברר שלא תמצאו אותה מבלה עם המשפחה בחיק הטבע וקוטפת פרחים

#וואלה! סלבס אוהבת להתפרפר, אבל זה מלחיץ את הסביבה

קלי אוסבורן

מנחת תכניות הבידור מבלה לא מעט שעות על השטיח האדום שם היא פוגשת סלבס נוצצים, אך מתברר שהיא לא מתחככת איתם פיזית - רק בגלל שהיא סובלת מפחד ממגע אנושי. כן, ראיון מיוחד הוציא מאחיה, ג'ק אוסבורן, וידוי על הפחד של קלי מנגיעות, כשסיפר שמספיק ליטוף קל כדי לגרום לה לכאבי בטן ובחילה משתקת.

#כשוואלה! סלבס נוגעת, זה יכול להסתיים בהתקף לב גם אצל אדם בריא

מתיו מקונוהי

הגברבר ההוליוודי אולי משחק אותה קשוח על המסך, אבל מתיו חובב הגלישה והספורט חושש כשהוא מתיישב בתוך רכב. לא בגלל פעולת הנהיגה או חס וחלילה מתאונות, אלא מהרגע שבו ייכנס לתוך מנהרה אפלולית במיוחד. כן, מתברר שהוא נתקף חרדה בכל פעם שהוא רואה איך הכביש נמשך לתוך החור השחור הזה - מזל שיש אור בקצה, הא?

#מזל שלא ראה את מנהרות האף של וואלה! סלבס

פמלה אנדרסון

אחרי שעברה כמה הגדלות חזה, שהפכו אחר כך לניתוחי הקטנות, לצד לא מעט טיפולים קוסמטיים בפניה, ומאז השמינה, השילה ממשקלה, השתזפה, התאפרה ונשרפה, פלא שהפחד הכי עמוק של פמלה אנדרסון הוא ממראות? מתברר שסמל הסקס והחזה של הניינטיז לא יכולה להתבונן בעצמה בראי, גם אחרי ניתוח פלסטי. לא סתם לא מסוגלת, היא נבהלת!

#וואלה! סלבס יכולה להבין, גם היא קופצת אחרי שהיא מציצה על דמותה במראה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully