וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: סלבס מצילים אנשים בסכנת חיים

וואלה! סלבס

5.4.2013 / 0:00

היידי קלום, שבמו ידיה הצילה את בנה מטביעה בים השבוע - הזכירה לוואלה! סלבס כמה גיבורים על המסך, שהוכיחו שיש להם כוח להציל את היום גם בלי תסריט. וואלה! סלבס סופר

על המסך הגדול הם קופצים, מתרוצצים, משפריצים ובעיקר עושים את העולם טוב יותר - אלה הם הגיבורים ההוליוודיים שלנו. אבל מה קורה כשהם מצילים חיי אדם במציאות, הרחק מהבמאי, האפקטים המיוחדים ואיש הפעלולים? רק טוב.

היידי קלום השווה, שבמו ידיה הצילה את בנה מטביעה בים השבוע - הזכירה לוואלה! סלבס כמה גיבורים על המסך, שהוכיחו שיש להם כוח להציל את היום גם בלי שורות דרמטיות בתסריט משופץ. ככה זה עם סופרמן, הוא תמיד מגיע בזמן הנכון.

היידי קלום

הזמן: 2013

גיבור העל: היידי "מאמא-לישס" קלום

מהומה רבה על לא דבר? קלום חילצה במו ידיה את בנה הנרי בן ה-7 ושתי מטפלות שעובדות עבורה מטביעה באוקיינוס, אחרי שגל עצום ומפתיע איים להפוך חופשה משפחתית בהוואי לטרגדיה. היא זינקה למים כמו מצילה מקצועית, ואף מילה על הביקיני הזעיר והפטמה שנחשפה.

גיבור או שיכור: גיבורה ולא רק בתוך הים, כי ככה זה אהבת אם.

טום קרוז

הזמן: 1996

גיבור העל: טום "גלגל ההצלה" קרוז

מהומה רבה על לא דבר? באמצע הניינטיז קרוז עוד היה אחד הבחורים הכי שווים בהוליווד, כך שלא פלא שאחת החופשות שלו היתה חגיגה בהפלגה על יאכטה יוקרתית בים התיכון. מזלם של חמישה אנשים שנתקעו על סירת הצלה בלב ים, שהוא לא הטביע את הגיגית שבה שטו - אלא אסף אותם והביא את החבר'ה בחזרה ליבשה.

גיבור או שיכור: בלתי אפשרית? משימה אפשרית ביותר, גם אם היה שיכור.

וין דיזל

הזמן: 2002

גיבור העל: וין "הצינור האנושי" דיזל

מהומה רבה על לא דבר? כוכב האקשן ההוליוודי הוא מהיר, עצבני ויודע לטפל במכוניות גם לא על סט הצילומים. כשראה תאונת דרכים קשה שהתרחשה בהוליווד, יצא מרכבו ורץ לסייע למשפחה ששהתה ברכב (שבינתיים החל לבעור) לצאת מהמכונית. אגב, מהאוטו נשארו רק שאריות.

גיבור או שיכור: דינו של מציל חיים של משפחה שלמה, כדינו של גיבור על.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

דמי מור

הזמן: פעמיים, בין 2009 ל-2010

גיבור העל: דמי "מגדת העתידות" מור

מהומה רבה על לא דבר? עוד בתקופה שהיתה מיס קוצ'ר ואושיית טוויטר מדוברת, השחקנית דיווחה למשטרה על לא אחד, אלא שני אנשים שאיימו לשים קץ לחייהם באמצעות ציוץ ברשת החברתית. בגלל שהתכתבה עימם - ידעה בדיוק לאן לכוון את השוטרים. כאמור, הכל לפני שהתמוטטה בעצמה.

גיבור או שיכור: מזל שלא היתה עסוקה מדי בעבודה על סרטים חדשים, הגיבורה.

ג'רארד באטלר

הזמן: 1997

גיבור העל: ג'רארד "המצוף" באטלר

מהומה רבה על לא דבר? לא רק שהשחקן מספר איך הציל אנשים ממכונית בוערת ומפריד קטטות שיכורים כתחביב אחרי העבודה, הוא זכה באות הוקרה מטעם "האגודה הממלכתית בסקוטלנד" - אחרי שמשה ילד קטן שנפל לנהר הטאי העמוק, ואפילו הודה בדיעבד שחשש לחייו של הצעיר. אקשן מן.

גיבור או שיכור: גיבור עם תעודות!

ריאן גוסלינג

הזמן: 2011

גיבור העל: ריאן "המפריד" גוסלינג

מהומה רבה על לא דבר? השחקן הלוהט התערב בקטטה שפרצה בשדרה ניו יורקית באמצע יום קיצי, אחרי שאמן מקומי טען שעובר אורח גנב ממנו יצירה. גוסלינג שלף שטר ירקרק של 20 דולר, הרגיע את שני הצדדים ובכך סיים את הסכסוך מול המון עדים.

גיבור או שיכור: חסרה לך דרמה בחיים ריאן? הכי גוד גאי, אבל שיכור.

קייט ווינסלט

הזמן: 2011

גיבור העל: קייט "הטיטאניק" ווינסלט

מהומה רבה על לא דבר? השחקנית הענוגה שיחקה אותה, כשבחרה להציל את אמו הקשישה של קרוב המשפחה המיליארדר של בעלה, ריצ'רד ברנסון. כשהשריפה פרצה והחריבה את האחוזה בשווי 70 מיליון דולר באיי הבתולה, ווינסלט הרגועה נשאה את האישה בת ה-90 במדרגות וכמה ימים אחר כך אפילו הצטלמה על רקע ההריסות. חמודה.

גיבור או שיכור: מצילה קשישה משריפה בלי לצפות לתמורה? גיבורה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully