וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: סלבס ריחניים במיוחד

וואלה! סלבס

23.3.2013 / 0:49

וואלה! סלבס בחרה אנשים נוצצים במיוחד - שדווקא הריחות שלהם אמורים לפתות אתכם לשלוח את היד אל המדף בפרפומריה, לאמץ את האף כהלכה ואז לחוש כמותם לכמה שניות נפלאות

אם נבחר להתעלם מצילומים בעירום או אשפוז במכון גמילה כזה או אחר, הטרנד הכי לוהט בקרב המפורסמים ההוליוודיים בשנים האחרונות, הוא דווקא השקת בושם לוהט שנושא את שמם. כמה טיפות של תמצית מן הצומח, מבט סקסי עבור המודעה בעיתון והופ - היכולת שלכם להריח כמו דיוויד בקהאם/ קייטי פרי/ פריס הילטון/ אנטוניו בנדרס/ עוד סלב סוג ד' - במרחק כמה שפריצים.

כיוון שרבים מבני ישראל יבחרו להתחדש בבושם נוצץ בחג האביב המתקרב, מינוס האלרגיות והעיטושים שייגרמו בגלל הניחוחות השונים, וואלה! סלבס בחרה אנשים נוצצים במיוחד - שדווקא הריחות שלהם אמורים לפתות אתכם לשלוח את היד אל המדף בפרפומריה, לאמץ את האף כהלכה ואז לחוש כמותם לכמה שניות נפלאות. הכינו את הממחטות, לבריאות.

ג'ניפר לופז

השם המפתה: הדיווה המנענעת ואחת הראשונות שגילו את הפוטנציאל הקוסמטי, בחרה לקרוא לבושם "Glow by JLo".

הניחוח מזכיר: אשכולית ותפוז מעורבבים בווניל, יסמין ומאסק. חמוץ-מתוק משהו.

המריח הוא המסריח? ג'יי לו אמנם התכוונה שהליידיז ירגישו כאילו בדיוק יצאו מהמקלחת, אבל אם נסמוך על הדיווה שפיתחה את הבושם - הוא כנראה מזכיר יותר ריח של גברת שפיזזה ערב שלם במועדון סלסה אפוף עשן. הו, לטינוס!

בריטני ספירס

השם המפתה: נסיכת הפופ, אמנם שחררה כמה וכמה ניחוחות, אך הראשון והמוכר ביותר שלה הוא "Fantasy" העגול, שכבר זכה למיליון לוקים שונים, קצת כמו הכוכבת.

הניחוח מזכיר: קאפקייק קווי מעורב בפרי הליצ'י, עם יסמין, שוקלד לבן וסחלבים. כלומר פנטזיית אימה מתקתקה במיוחד.

המריח הוא המסריח? לא באמת חשבתם שמיס ווייט-טראש תענג אתכם בניחוח מעודן משהו, נכון? כל ערבוביית המתוקים הזו יוצרת הרגשה של "אופס, עשיתי זאת שוב ולא התאפקתי מלאכול את כל בופה הקינוחים הזה בשלמותו לבדי", רק בתור ריח.

כריסטינה אגילרה

השם המפתה: הפופסטאר התופחת שחררה את הבושם הנושא את שמה "כריסטינה אגילרה" (פיהוק), עוד בימים שהם יכלה להרשות לעצמה להצטלם ללא בגדים. חבל.

הניחוח מזכיר: סורבה פירות נשי משתלב בשזיף, תמצית ענבר, ונילה ופרח האדמונית. הכי כוח הנשיות, עם הפה הגדול.

המריח הוא המסריח? אגילרה רצתה להמחיש באמצעות הריח שלה שהיא אישה-אישה עטופה בתחרה, כולל הגזרה השזיפית והחיבה לווניל. יצא לה יותר כמו עקרת בית שהולכת לעשות קניות במכולת השכונתית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ליידי גאגא

השם המפתה: מלכת המפלצות לא חשבה לעשות את זה פחות מקורי, ושחררה את הבושם השחור שלה עם שמו של אלבומה הראשון - "Lady Gaga Fame". "מפלצת" כנראה היה תפוס.

הניחוח מזכיר: את ריח הדם של אם המפלצות. זה לפחות מה שהיא אומרת, ומכנה אותו ניחוח של "זונה יקרה" עם שילוב פרח סחלב הנמר, קטורת שחורה, משמש כתוש ותמציות זעפרן. אמאל'ה.

המריח הוא המסריח? ליידי גאגא אולי מקורית יותר כשזה נוגע לצבע, אבל בכל הנוגע לריח הנוזל השחור, אין הרבה חדש. אחרי שהוא נוגע בעור והופך לשחור, הוא מזכיר בושם שאמא קונה לבתה רק כדי להשתיק את הגברת הצעירה, שעולה כמה עשרות שקלים ומתחבא מאחורי הדאודורנט הזול.

גוון סטפני

השם המפתה: הזמרת המגניבה שחררה לא אחד, אלא חמישה בשמים תחת השם "Harajuku Lovers", על שם בנות הלוויה היפניות המגניבות שלה - כשהבקבוקים אפילו מעוצבים כמותן. פאן.

הניחוח מזכיר: הבושם G, זה שעוצב בדמותה של גוון הבלונדינית, משלב ניחוח של קוקס טרופי, ליים ופרחי מאסק.

המריח הוא המסריח? גם אם סולנית להקת נו דאוט היא אישה מגניבה ביום יום, נדמה שהניחוח שיצרה בדמותה מריח כמו מאמץ יתר במפגש בלתי נמנע עם חופי הוואי הקסומים. גולשי גלים היפסטרים? מומלץ!

מדונה

השם המפתה: למרות ששוחרר לפני כשנה, מלכת הפופ הלכה על שמו של הסרט הדוקומנטרי שעזר להפוך אותה לאייקון אי אז בניינטיז, וקראה לבושם "Truth or Dare by Madonna".

הניחוח מזכיר: קרמל-וניל, משולב ביסמין ועלי שושן צחור, יחד עם קרמבל מושק חושני. לאישה המבוגרת שבך.

המריח הוא המסריח? את הבושם רקחה מדונה בהשראת ניחוח השושנים של אמה, שהלכה לעולמה כשהיתה רק בת חמש. הבעיה: האמא כנראה הדיפה ניחוחות "של פעם", ריח עז וכבד. מאוד. נו, מלכה עם ריח של מטהר אוויר. מזל שהתמונה בפרסומת יפה.

אייל גולן

השם המפתה:הזמיר המוערך ניסה את מזלו עם ניחוח מקומי, שאותו כינה "E.go". נחשו מה ראשי התיבות אומרים?

הניחוח מזכיר: אווירת היוניסקס שהמעריץ בר המזל שהצליח לשים ידו על הבקבוק חש, משלבת גבריות ונשיות, כולל רעננות של תפוז סיני, חספוס גזע עץ וניחוח משכר של ונילה. הו, כמה טוב להיות אליל זמר.

המריח הוא המסריח? לא ברור אם עדיין משווקים את בקבוק המיקרופון של מיסטר "קורא לך", אבל נראה שהוא העדיף להתמקד בנישת הזמר הלאומי מאשר בנישת הטיפוח, כי אין אפשרות למצוא המון כאלה בגבולות ישראל. את החיבה לבשמים, הוא שומר למדף העמוס בחדר האמבטיה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully