וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: הרגעים הגדולים של מאסטר שף

וואלה! סלבס

25.1.2013 / 0:00

עוד עונת שפים חסרת מעצורים הגיעה לסיומה. וואלה! סלבס החליטה להתעלם מבלוטות הטעם המגורות, וליקטה כמה מהרגעים הגדולים ביותר: מג'קי, דרך רושפלד ועד אשת הפוליטיקאי.

"מי אתה שתלך נגד במיה?"

לידיעת כל בן/בת אנוש: מי שמתעסק עם במיה, עלול למצוא את עצמו בזירה עם אייל שני. כך קרה לראשונה למתמודד האומלל שי ברנדס, ששגה במילותיו וזכה לנזיפת "מי אתה שתלך נגד במיה?". מעתה, בכל פעם שאתם ניצבים מול במיה - קודו קידה.

ג'קי אוכלת במסעדה לא כשרה

אחרי אינספור דיבורים על הקב"ה ותחפשות סנטה קלאוס בלתי נשכחת - קפצה המתמודדת החרדית למסעדתו הלא כשרה של רושפלד. מלבד רביצה במקום הסו קולד טמא, אזולאי טעמה קינוח לא כשר. הרב רושפלד מאשר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה יגיד הרב?/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדחת סלמה פיומי מהתכנית

המתמודדת הערבייה בתכנית הודחה ראשונה, מה שעורר חשד בקרב צופים שטענו כי מדובר בגזענות. אלא שבריאליטי כמו בריאליטי - החוקים גמישים והגיים אובר מוטל בספק - כך נשלף לו, אאוט אוף דה בלו, גלגל הצלה, הרוחות נרגעו וסלמה נסקה חזרה לגמר הגדול. מזל של מתחילים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אייל שני עומד לפני מאסר

בשיאה של העונה, השף הפיוטי נקלע לתסבוכת עם רשויות החוק (א-לה לינדזי לוהן). החובות הצטברו, ותיק פשיטת הרגל של המסעדן הפך לגן השעשועים של לוציפר. צו מאסר עשה את דרכו לתיבת הדואר של שני, אלא שאז, רגע לפני בואה של כותונת הפסים, גייסו חבריו (ביניהם חיים כהן), סכום שמנע את מאסרו. לפחות לעת עתה.

העליון לאייל שני: שלם היום או כנס לכלא. מערכת וואלה! NEWS
עד הבמיה האחרונה/מערכת וואלה! NEWS

שלי הרמן הופכת לאשת פוליטיקאי

מאסטר שפית VS מאסטר ח"כ: זו ככל הנראה היתה השנה של הצמד חמד, שריסק את קיר הבטון של התעשיה, ונכנס לרשימת הזוגות הידוענים. מעתה, מלבד יוצאת ריאליטי, הרמן היא אופישלי אשת חבר כנסת (זכרו את השם: בועז טופורובסקי). מזל טוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש עתיד?/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיה בן צבי עוזבת את התכנית

המתמודדת הטבעונית בישלה בשר כדי לרצות את רושפלד, והודחה מהתכנית. כזכור, בן צבי עוררה דיון סוער בקרב השופטים כבר בתחילת התכנית, אך הוכיחה שהיא אכן משתתפת ראויה. הכל היה פאן, עד אשר נתח בשר סיכל את סיכוייה. מוסר השכל: דונט מס וויט יור תורה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חזרה לקינואה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרב הסכינים של אייל שני ויונתן רושפלד

מטבחו של השף המליצי עולה בלהבות: מלבד זעקות "במיה" וערימת חובות מטרידה, הצליח שני להסתכסך עם הקולגה, יונתן רושפלד. שיתוף 'תמים' בדף האינסטגרם הפרטי, הפך לקרב השמצות הדדי. לאחר מכן, התפייסו השפים וחזרו להיות באדיז לתפארת הזכיינית. מעניין כיצד הגיבו העגבניות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרב חתולות. רושפלד ושני/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully