וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד המנותחים של הוליווד

וואלה! סלבס

16.3.2012 / 10:00

כוכבי הוליווד הבינו שהעולם שייך לצעירים ושאין מדכא יותר מלהחליף תפקיד של פצצת מין מתקתקת בתפקיד הסבתא הממורמרת.
לשם כך בדיוק אלוהי המדע המציאו את הניתוחים הפלסטיים, המילויים, ההרמות, המתיחות, והשאיבות. מה שהפך את חדר הניתוחים למגרש המשחקים של העשירים והמפורסמים. כמו בכל מקום, לפעמים יש את אלה שמחשקים קצת יותר מדי.

ניקול קידמן

ניקול קידמן היא הגרסה האנושית של הברווזון המכוער. מי שהתחילה את דרכה כשהיא נראית כמו רסטה בשיער ערווה של איש מערות, שידרגה את עצמה בעזרת לא מעט מנתחים, מעצבי שיער, מאפרים וצוות עמוס מזרקים ותותבי פרצוף לכדי כוכבת הוליוודית מהחלומות.

סוזן סאמרס

סוזן סאמרס המציאה את ה"ט'יי מאסטר", שאמור לעצב לכל מי שחפץ בכך, זוג ירכיים לתפארת המדינה. במאות המיליונים שהרוויחה השחקנית סלאש זמרת מההמצאה האידיוטית שלה, היא סידרה לעצמה פרצוף צעיר לתקופה ארוכה. בוטוקס, ניפוחי שפתיים ומתיחות צוואר הם רק חלק מרשימת המכולת של הסאמרס המשופצת.

פרסיליה פרסלי

אלמנתו של אלוויס פרסלי היתה ידועה בתור אחת השנים הכי יפות בגלקסיה. כבר מהרגע בו קטף אותה הכוכב, כשהיתה רק בת 17, היה ברור שמדובר באסופת גנים משובחת ביותר. הבעיה התחילה כאשר פקטור הזמן נכנס למשוורה והתחיל למשוך את כל הנכסים הכי שווים של הפרסלי דרומה. זאתי לא התבלבלה ומיד מתחה, שאבה, הרימה ושדרגה את הגוף. התוצאה לפניכם.

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

מייקל דאגלס

כנראה שלמייקל דאגלס יש יותר מדי זמן פנוי. כשהשחקן לא עובד על סרטים חדשים, הוא עובד על שיפצור הפרופיל בעזרת מתיחות קלות מידיו של המנתח הכי זמין בעיר.

מלאני גריפית

שמועות אומרות שכשמלני גריפית מגלה חמש דקות פנויות ביומן, היא אצה רצה למשרד המנתח הפלסטי הפרטי שלה ודורשת שיפמפם עוד קצת הפתעות אל תוך השפתיים. המצב החמיר עד כדי כך שאפילו אנטוני בנדרס, בעלה של גריפית, איים שאם לא תשאב ותמיס את כל מה שהזריקה לפרצופה, הוא יאלץ למצוא דגם צעיר ומשודרג. האיומים עבדו, השחקנית המיסה את התוספות ועכשיו יש לה שפתיים שעדיך ללקק נייר שיוף מאשר לנשק אותן. בהצלחה עם זה.

סילבסטר סטלון

רמבו ורוקי מתהפכים בקברם: סילבסטר סטלון שכח שגברים מתבגרים יכולים להיחשב סקסיים ואפילו לזכות לתפקידים רבים בקולנוע, ושינע את פרצופו המזוהה אל חדר הניתוחים הקרוב לביתו. התוצאה: פרצוף מתבגר עם שפתיים שידעו ימים טובים יותר.

אשלי ג'אד

לכאורה לא מדובר בדוגמנית שאמורה להיכנס לחרדת זקנה, אבל אשלי ג'אד, אולי אחת השחקניות הכי אהובות בהוליווד, גילתה לאחרונה את נפלאות המזרק ובמקום לשכב מתחת לסכין המנתחים, מומחים טוענים כי דחסה לפרצופה גאלונים שומן סלאש בוטוקס סלאש קולוגן בכמויות שיכלו להרים את הכינרת בעוד כמה סנטימטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully