וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברותיה של טיילור סוויפט נגד סלינה גומז בגלל החבר החדש

15.1.2017 / 13:41

מתברר שסלינה גומז צמודה לראפר דה וויקנד כבר חודשיים מבלי שאיש ידע, גם לא האקסית שלו, שהיא במקרה חברה שלה, בלה חדיד. מאז ציפורניים שלופות? כי טיילור סוויפט נזהרת שלא להישרט. וואלה! סלבס סיקרט

(GettyImages)

2016 לא הייתה השנה המוצלחת בחייה של טיילור סוויפט? כי נדמה שבשנה הקרובה, חבורת הבנות המתישה שלה תתפרק ותשאיר אותה רק עם רסיסים של החיים. אם תהיתם, הכל בזכות "החברה הכי טובה" שלה, סלינה גומז, והרומן החדש שהיא מטפחת עם דה וויקנד, הראפר שהוא במקרה הטרי של אחת הבנות האחרות בחבורה, הדוגמנית בלה חדיד.

בשבוע שעבר, צהובוני הוליווד געשו ורעשו מהגילוי על הרומן החדש של הפופסטאר גומז (24) ודה וויקנד, אחד הראפרים הלוהטים והמצליחים כיום בעולם. הרומן החדש, שעל פי הדיווחים, החל כבר לפני כחודשיים תחת אפם של צלמי הפפראצי, נחשף רק לפני ימים ספורים, אך החל ככל הנראה ממש אחרי שהראפר הקנדי פיצל כוחות עם חדיד הצעירה - בתום זוגיות של שנתיים.


עוד רכילות עסיסית:
סלינה גומז היתה מלכת האינסטוש בשנה שעברה
אגם רודברג נתפסה בזרועות גבר זר

רכלו על הרומן של דה וויקנד וסלינה גומז בפייסבוק

דה וויקנד, סלינה גומז, בלה חדיד. עיבוד תמונה
משולש מסוכן או אצבע משולשת? דה וויקנד, סלינה גומז ובלה חדיד/עיבוד תמונה

סכין בגב? כיוון שגם גומז, גם בלה וגם אחותה הגדולה של הדוגמנית - הסופרמודל ג'יג'י חדיד - משתייכות לסקוואד של סוויפט, חבורת הבננות שמלוות אותה לכל טקס, חוגגות איתה ומרימות לה את החיים. אז זהו, כעת שהרומן החדש של הפופסטארז נחשף ברשת, האחיות חדיד לא כל כך מרוצות מהמעשה של סלינה. אל תתעסקו איתה, בלשון המעטה.

"בלה מרגישה נבגדת, סלינה ממש הלכה על זה רגע אחרי שהיא ונפרדה מדה וויקנד בגלל שקשה היה לה לנהל מערכת יחסים בשלט רחוק, ממש בלי להמתין רגע", מגלים חברים פטפטנים לאתרי הרכילות באמריקה, "היא יזמה את הפרידה, אבל עדיין היה לה קשה. ואז היא גילתה שהאקס בילה את החגים עם חברה שלה". פלא שהיא מחמיצה פנים?

בלה, לדברי הפטפטנים, זועמת רק ציפתה שהיא ואחותה יקבלו התראה מראש מאחד הצדדים ברומן, לפני שהוא ייחשף בשמחה ובששון בתקשורת. הדוגמנית, שלא מזמן צעדה ליד האקס בתחתונים על המסלול של 'ויקטוריה'ס סיקרט', כנראה "ממש נחרדה מהרומן שגילתה רק בעקבות פרסומים ברשת - בגלל שאחותה ג'יג'י היתה אחת מאלה שהכי עזרו לסלינה להתמודד עם הבעיות האישיות שלה בשנה שעברה".

התבגרה בחן

איך השתנתה סלינה גומז עם השנים? צפו

לכתבה המלאה
סלינה גומז. אינסטגרם, אתר רשמי
מצד אחד, סלינה גומז הלוהטת/אתר רשמי, אינסטגרם
דה וויקנד, בלה חדיד. GettyImages
מצד שני, דה וויקנד עם בלה חדיד. ככה זה נראה רגע אחרי הפרידה/GettyImages

מאז הגילוי על האהבים הצעירים, בלה כבר הניפה אצבע משולשת וחוותה התקף כעס מול הפפראצי, רגע אחרי שהפסיקה לעקוב בהפגנתיות אחרי גומז ברשתות החברתיות. מקורבי גומז מהצד שלהם, טוענים שלא מדובר ברומן רציני עד כדי כך ושסלינה פשוט לא חשבה לספר על זה עד כה לג'יג'י כי הן "אף פעם לא היו מספיק קרובות". אאוץ', אבל מה עם טיילור סוויפט, היא ידעה על הכל? שומרת על זכות השתיקה.


וואלה! סלבס לא בוגדת בחברות אמת, כי אין לה הרבה, סליחה, בכלל כאלה.

בלה חדיד. ספלאש
בלה חדיד פחות מרוצה מהרומן של האקס שלה/ספלאש
בלה חדיד. ספלאש
פפראצי? זה מה שהיא חושבת/ספלאש
טיילור סוויפט, סלינה גומז. GettyImages
פעם, כשכולן היו חבורה מאושרת. טיילור סוויפט והסקוואד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully