וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאי אמת: עד כמה אתם מכירים את בראד פיט?

13.1.2017 / 0:02

בכל שבוע יתפרסמו חמש עובדות על כוכב גדול מעבר לים, אך רק אחת מהם נכונה. אז עד כמה אתם מכירים את הסטארים הגדולים בעולם? והשבוע- בראד פיט

לכל אחד יש סוד שהוא מסתיר מהעולם: בין אם זה שם הנעורים שלו, המאכל הדוחה האהוב עליו או סתם פטיש חסר היגיון, אבל עם עובדות אי אפשר להתווכח. אי לכך, וואלה! סלבס מציבה בפניכם אתגר חדש - נסו לגלות מה האמת ההזוייה על הכוכבים שאתם כל כך אוהבים לרכל עליהם.

מדי שבוע, וואלה! סלבס תציג בפניכם חמש עובדות על הכוכבים ההוליוודים ותבקש מכם לגלות מה העובדה האחת שהיא אמת ומה ארבעת השקרים שהיא בדתה ממוחה הקודר והעלוב. אז מוכנים לשחק?

השבוע עומד לפינה לשיפוטכם: השחקן יפה התואר ובקרוב הרווק הלוהט בהוליווד- בראד פיט. אז נכון לאחרונה הגברת אנג'לינה ג'ולי העמידה אותו למשפט שדה בפני כל העולם, אבל תהיו רגועים גבר שכזה אי אפשר לרמוס כל כך מהר .

אז האם תצליחו לנחש מה האמת? האם התפרסמו בעבר תמונות עירום של השחקן הלוהט? מה הוא באמת חושב על מי שתהיה בקרוב גרושתו? איזה מין תלמיד הוא היה בילדותו, והאם יש סיכוי שהוא בכלל נגד סמים? אז עד כמה אתם מכירים את חייו הסוערים של בראד פיט? הפכו את הקלפים וגלו.

מה אתם חושבים על השחקן ההורס בראד פיט? רכלו בפייס

  • עוד באותו נושא:
  • בראד פיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully