וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרימו לו: בראד פיט זוכה למחיאות כפיים מהחברים בהוליווד

וואלה! סלבס | צילום: רויטרס, AP

9.1.2017 / 10:30

הכוכב ההוליוודי הפרוד ביצע אמש הופעה בהפתעה בטקס פרסי גלובוס הזהב - כך שבראד פיט זכה למחיאות כפיים סוערות במיוחד מצד חבריו ההוליוודיים שלא ציפו לראותו. צפו. וואלה! סלבס הצד שלו

באדיבות yes

זוכרים שתקופה קשה עברה על כוכב העל בראד פיט? אשתו, שבקרוב תהיה אשתו לשעבר, הלא היא אנג'לינה ג'ולי - החליטה לצאת במסע הכפשות גורף נגדו וניסתה לחסל אותו כליל. מהאשמות נוקבות על אלימות נגד ילדיהם (סצינת המטוס עם מדוקס), שימוש באלכוהול ובסמים, ניסיון לקבל משמורת מלאה על הילדים ולפינאלה צו גירושים, כדי שיבין שממש לא כדאי לו להתעסק איתה - כי מדובר בפולנייה רצינית. מי יגיע לסייע? החבר'ה בהוליווד, כמובן.


לעוד ריכולים מהביצה:
אנג'לינה ג'ולי מדברת לראשונה ומתקפלת: "בראד לא התעלל בילדינו"
עדן סבן מ"האח הגדול" לוהטת בביקיני קטנטן!

מה אתם אומרים על מחיאות הכפיים הסוערות שקיבל פיט בטקס גלובוס הזהב? רכלו בפייס

בראד פיט, גלובוס הזהב. AP
היי לך! בראד פיט בטקס גלובוס הזהב/AP

אמש (א') נערך טקס גלובוס הזהב באל.איי וכל הכוכבים הגדולים בהוליווד גייסו את הגלאם טים שלהם - בכדי שיוציאו אותם הכי יפה שאפשר. אבל יש סטאר אחד שהצליח להתבלט מעל כולם ולגרוף מחיאות כפיים סוערות.

פיט בן ה- 53 עלה בהפתעה להגשת פרס בטקס המדובר (נראה בישאו יש לציין), מבלי שיצעד על השטיח האדום או שיפטפט עם המראיינים טרם הטקס, כך שאין פלא שהקהל היה באקסטזה. מחיאות כפיים סוערות מצד קולגות דוגמת מאט דיימון או ווינס ווהן לוו בשריקות מרימות במיוחד.

אם כבר אהבה ואקס פקטור, בעל לשעבר אחר של ג'ולי, בילי בוב תורנטון, זכה במהלך הטקס בפרס על תפקיד השחקן הראשי הכי טוב בסדרת דרמה. אז זה לא היה הערב של אנג'לינה, הא?

כוכב בודד

בראד פיט מוכן להיבדק במכונת אמת כדי להוכיח שלא בגד

לכתבה המלאה
בראד פיט, גלובוס הזהב. AP
אין מה לעשות, אתה יפה וזהו. בראד פיט/AP

כמו בכל רגע משמעותי ומדובר בהוליווד, הציוצים לא איחרו להגיע, כך המעריצים הרגישו כי מחיאות הכפיים הם קצת אובר דה טופ. "רק לי נדמה שבראד קיבל את כל התשואות כי הוא נפרד מאנג'לינה?", כתבו ברשת, "נראה כי בראד יודע בדיוק באיזה צד התעשייה בהוליווד נמצאת בסכסוך שלהם".

ובכן נראה כי ג'ולי היא לא יקירת הוליווד בתקופה האחרונה, ולמרות הפייט הקשוח שהיא נותנת לפיט הוא עדיין מצליח להישאר אחד הכוכבים האהובים בהוליווד. הידד.


וואלה! סלבס מקבלת כל בוקר מחיאות כפיים סוערות מצד הדיירים בבניין שמברכים את הרגע שהיא הלכה.

בראד פיט, גלובוס הזהב. AP
בן 53, כן? פיט/AP
בראד פיט אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
אתה נראה יותר לוהט כרווק, סתם שתדע. פיט וג'ולי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully