וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד במשבר: הבן של מדונה נעצר על שימוש בסמים

צילום: ספלאש

23.11.2016 / 10:22

הבן של מדונה, רוקו, לא נותן לה נחת. אחרי הדרמה עם אבא שלו ובתי המשפט, עכשיו הוא נעצר בלונדון על שימוש ואחזקת סמים קלים. מאמא מדונה לא מרוצה. וואלה! סלבס בגיל ההתבגרות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביג בלגן. מדונה רוקו וריצ'י/מערכת וואלה!, צילום מסך

להיות בן של סלב הוא דבר שאף פעם לא קל לילדים. הקושי ללכת עם ענן תמידי מעל הראש כי אמא או אבא שלך מפורסמים, יכול להוות נזקים לילדי הוליווד. קחו לדוגמא את הבן של מייקל דאגלס שישב בכלא 7 שנים על סמים, ועכשיו אתרי הרכילות בעולם מדווחים על רוקו הקטן, הבן של מדונה שנעצר בלונדון על שימוש בסמים.

לעוד סיפורי סלבס
בנות מוכנות: מי הסלב ההורס שלוהק להישרדות?
קניה ווסט אושפז בכפייה בבית חולים פסיכיאטרי

למי ששכח, במשך השנה האחרונה מדונה וגיא ריצ'י ניהלו קרב מכוער על רוקו ועם מי לדעתם הוא צריך לחיות, בית המשפט קבע שהילד יישאר עם אביו בלונדון, דבר ששבר את מאמא מדונה. וגרם לקרע משפחתי בין השניים.

רוקו. ספלאש
רוצה להיות ילד רגיל. רוקו/ספלאש

אמש (ג'), אתר הרכילות TMZ דיווח כי רוקו נעצר בלונדון על אחזקת מריחואנה, ולמרות שהרשויות הצליחו לשמור על הפרשה בשקט כמעט חודשיים, ידע אתר הרכילות לספר שמי שהפליל את הנער השובב היו השכנים של המשפחה, שהתלוננו במשטרה על ריח מביתם של משפחת ריצ'י.

המשטרה שהגיעה לביתם, מצאה את רוקו וחברו נשענים על קיר הבית כשהם מעשנים ושותים בירה. נכון להיום, רוקו כבר נשפט בבית המשפט ונאלץ להשתתף בתוכנית לימודים נגד סמים.

וואלה! סלבס מעשנת גת בתקווה שזה יפסיק לה את הרעב התמידי.

מה דעתכם מדונה חושבת על בנה רוקו? רכלו בפייסבוק

רוקו. ספלאש
נתפס על חם . רוקו/ספלאש
  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully