וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה ווסט פותח ג'ורה על ביונסה וג'יי זי

21.11.2016 / 10:04

הראפר המטורלל לא עוצר באדום ופותח ג'ורה על שני החברים היחידים שנשארו לו בתעשייה וטוען כי הוא נעלב מהם. למה? הכל בגלל פרס אחד על הקליפ הטוב ביותר. וואלה! סלבס מפסידה בכבוד

צילום מסך

נראה שמסע ההשמדה העצמית של קניה ווסט לא מפסיק, אחרת איך תסבירו את העובדה שהראפר המטורלל פותח שוב את הפה, ולא סתם, כי אם על שני חבריו הטובים, שלא לומר היחידים בתעשיית הבידור - ג'יי זי וביונסה. מצא לו עם מי להתעסק.

רוצים עוד רכילות?
היחסים בין מאיה בוסקילה ל'הבימה' עלו על שרטון?
טום אביב מ'מאסטר שף' נופש טופלס

ביונסה, קניה ווסט. GettyImages
בימים טובים יותר. קים, קניה, ג'יי זי וביונסה/GettyImages

בעלה של קים קי הגיע ביום שבת להופיע בסקרמנטו, שם, לאחר מספר שירים, החליט לקחת את המיקרופון ובמקום לזמר - הוא החליט לפתוח ג'ורה על הזוג הכי חזק בתעשיית הבידור, אם לא בעולם כולו.

"אני פגוע ממך ביונסה", אמר הראפר, "שמעתי שאמרת שלא תופיעי (בטקס הVMA), אם הקליפ שלך לא יזכה בקליפ הטוב של השנה במקום הקליפ שלי לשיר 'hotline bling', עכשיו אל תלכלכו על ביונסה, ביקש הראפר, "היא טובה. טיילור סוויפט טובה. כולנו אנשים טובים. כולנו שווים, אבל לפעמים אנחנו משחקים יותר מדי בפוליטיקה ושוכחים מי אנחנו רק בשביל לזכות. לעזאזל עם הניצחון, לעזאזל עם להיראות טוב. לעזאזל עם להיות מגניבים. שיזדיינו כל אלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ביונסה, קניה ווסט, קים קרדשיאן. GettyImages
מה לקים יש להגיד?/GettyImages

אם חשבתם שכאן זה נגמר, טעיתם, כי אחרי ביונסה, עבר הראפר לטפל בבעלה - ג'יי זי, "נשלחתי לכאן לספר לכם את האמת שלי, גם אם היא תעלה לי בחיים שלי, בהצלחה שלי, בקריירה שלי. ג'יי זי - תתקשר אליי אחי, עדיין לא התקשרת אליי. ג'יי זי, אני יודע שיש לך רוצחים, בבקשה אל תשלח אותם על הראש שלי. דבר איתי כמו גבר". למקרה שלא הבנתם, הראפר טוען כי חברו הטוב לא צלצל אליו לאחר השוד של קים קרדשיאן, דבר שמאוד העליב אותו.

וואלה! סלבס רצתה לפתוח את הג'ורה שלה על שולה חן שלא התקשרה אליה מאז ששרו ביחד בלהקת הנח"ל, אבל פחדה ששולה תגמור לה את הקריירה.

מי לדעתכם צודק? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully