וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבטח של בראד ואנג'לינה: "תפקדתי כמו הורה עבור הילדים"

18.10.2016 / 11:01

המאבטח לשעבר של הזוג הגרוש כנראה לא שמע על הסכם סודיות, אז הוא החליט לפתוח פה על התפקוד שלהם כהורים, כשסיפר שיותר מהכל, הם חששו שיחטפו את הילדים ועל כך שהוא תפקד כהורה לכל דבר עבורם. וואלה! סלבס פותחת ג'ורה

עריכה: עמרי וייס

גם אתם חשבתם שקיבלתם קצת שקט מהזוג הכי מדובר של הוליווד, בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי? אז כנראה שאתם לא חיים בהוליווד, כי שם הביצה גועשת ורועשת. הפעם, בעקבות ראיון שנתן המאבטח לשעבר של הזוג המפורסם, מארק בילינגהאם.

בראיון שנתן למגזין ה'סאן', סיפר המאבטח המסור כי בראד ואנג'לינה לא ממש תיפקדו טוב כהורים, ושבעצם הוא היה שם עבור הילדים לאורך כל הזמן. "הדאגה הגדולה ביותר שלהם הייתה שלא יחטפו את הילדים", סיפר מארק, "זה הכל סבב סביב הכסף. בראד ואנג'לינה מאוד מודאגים לגבי האנשים שנמצאים סביב הילדים שלהם".

רוצים עוד רכילות?
נועה תשבי חוזרת לעבוד בישראל
רן דנקר קופץ לביקור בתיאטרון

הבית החדש של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בטורקיה. ספלאש
לא מתפקדים טוב. בראד ואנג'לינה עם הילדים/ספלאש

בהמשך הראיון, טוען המאבטח המסור כי הוא היה הבן אדם הכי קרוב לילדים, "הייתה לנו כימיה טובה מההתחלה", הוא מספר, "זה היה ברור שהם בוטחים בי. מאוד התקרבנו, הייתי גר איתם כל הזמן. יכולתי לקחת את הילדים לכל מקום שרציתי, מה שלא הורשה לאף אחד אחר. היו עוזרים נוספים, אבל הם היו רשאים להשגיח מרחוק ולא לגעת בילדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בראד פיט, אנג'לינה ג'ולי. ספלאש
לא יודעים איך להגיע לבר./ספלאש

המאבטח לא חוסך בפרטים וממשיך לספר שמה שהפתיע אותו במיוחד היה "הרמה הנמוכה של הדברים המובנים מאליו, הפתיע אותי שהם שאלו שאלות פשוטות כמו 'איך אני יורד לבר הזה?' או 'איך אני מגיע למקום הזה והזה?'. הם לא טיפשים, הם פשוט חיים בעולם שהם לא עשו דברים כאלו הרבה זמן. אני מוצא את זה מוזר".

וואלה! סלבס רצתה לפתוח פה על האקס שלה, אבל היא לא זוכרת את השם שלו.

מה דעתכם על התפקוד שלהם כהורים? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully