וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות קשות: קים קרדשיאן ובתה חוזרות ללוס אנג'לס

9.10.2016 / 10:40

אחרי השוד שהסעיר את העולם כולו ואחרי שנרגעה קצת בדירתה שבניו יורק, קים קרדשיאן ארזה את המזוודות ואת בתה הקטנה וחזרה לביתם שבאל איי כשהיא מכסה את עצמה במעיל עם קפוצ'ון ענק. בינתיים, מקורבים מספרים כי בעלה ביקש שלא תחזור לתכנית. וואלה! סלבס עצובה

ספלאש

וואלה! סלבס לא חשבה שיהיה משהו שיצליח לטלטל את עולמה, אבל אז הגיע השוד הנורא בתולדות הביצה העולמית. אם כל זה לא מספיק, אז בסוף השבוע היא נתקלה בתמונות הקשות שגרמו לה לדמוע - קים קרדשיאן ובתה הקטנה, נורת' ווסט עושות את דרכן לביתן שבגבעות הוליווד.

רוצים עוד רכילות?
מה קורה בין האקס של טהוניה רובל לעומר קינן?
דנה פרידר מפדלת ברחובות תל אביב

קים קרדשיאן. ספלאש
בואי מאמי, הולכים הבייתה/ספלאש

כזכור, אחרי השוד הנורא, אספה הקרדשיאן את המזוודות והמשפחה האהובה שלה וטסה לניו יורק, שם שהתה בדירתה עד יחלוף זעם. בסוף השבוע, החליטה קים קי שהגיע הזמן לחזור הבייתה ועלתה על המטוס הפרטי שלה שהטיס אותה הישר לאל איי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
קים קרדשיאן. ספלאש
כבר בלי תכשיטים/ספלאש

צלמי הפפראצי שחיכו בשדה, הצליחו לתפוס את קים כשהיא מחבקת אל חיקה את הבת הקטנה, תוך שהיא מנסה להסתתר מהצלמים בעזרת מעיל עם קפוצ'ון ענק, בזמן שבתה הקטנה לא ממש מבינה על מה המהומה.

קים קרדשיאן. ספלאש
נורת', הכל בסדר?/ספלאש

מקורבים לזוג המפורסם, סיפרו לאתרי הרכילות מעבר לים כי קניה אמנם חידש את סיבוב ההופעות שלו, אך כעת הוא דורש מאשתו לבטל את השתתפותה בתכנית עד להודעה חדשה. בנוסף, מספרים המקורבים, קניה כינס ישיבת חירום עם צוות האבטחה של קים קי ודרש כי האבטחה תתוגבר בכל הבתים של הזוג וגם במהלך הטיולים שלה. "קניה ביקש מקים שתפסיק עם תכנית הריאליטי", סיפר מקורב, "הוא לא רוצה שהאמא של הילדים שלו תיהרג בגלל תכנית ריאליטי".

וואלה! סלבס כבר מחכה שקים תתאושש, היא התגעגעה לתמונות העירום שלה.

מה דעתכם על הפרשה? רכלו לנו בפייסבוק

קים קרדשיאן. ספלאש
אפילו בלי נעליים?/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully