וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: שומר הראש של קים קרדשיאן פשט רגל וחייב מיליונים

6.10.2016 / 11:04

אחרי הדיווחים על השוד הנורא, הספקולציות שהועלו לאוויר ואינסוף דיווחים על מצבה של קים לאחר המקרה ההוא במלון בפריז- כעת נחשפים פרטים חדשים ששמים בחזקת חשוד את אחד האנשים הקרובים ביותר לקימי: שומר הראש שלה. אז אילו סודות הסתיר פסקל? וואלה! סלבס שודדת

שיחת טלפון עם בני טל, מאבטח אישים, על הגניבה מקים קרדשיאן/עריכת וידאו: ניר חן

סיפור השוד האיום של קים קרדשיאן בבית המלון בפריז בתחילת השבוע (א'), הפך לסיפור המדובר ביותר בתקשורת העולמית בשבוע האחרון. בתחילה העולם הוכה בתדהמה והביע אמפטיה כלפי מלכת הטראש, שהתחלפה במהרה בחשדנות ואינסוף שאלות והשערות האם השוד הזה היה אמיתי ואיך הוא בכלל יתכן, בהתחשב בכל הנסיבות.

לעוד סיפורי סלבס:
שנה אחרי: גיא גיאור ולירן כוהנר ממריאים לירח דבש
שירי מימון והראל סקעת במפגש מרגש

קים קרדישאן + פסקל. ספלאש
שומר לה על הגב? קים עם פסקל/ספלאש

אחד מסימני השאלה הבולטים שהועלו הוא איפה היה המאבטח האישי של קימי, פסקל דובייר, בזמן השוד, ולמה הוא בילה במועדון לילה בפריז בעוד הלקוחה שלו ישנה לבדה בבית המלון. כעת נחשפים פרטים חדשים על מצבו הכלכלי של פסקל, שמעמידים את האיש שהיה אחראי על בטחונה של קים כחשוד פוטנציאלי במעשה הנורא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קים קרדישאן + פסקל. ספלאש
היה כמו משפחה. פסקל וקריס ג'נר בפריז/ספלאש

מסתבר שעשרה שבועות בלבד לפני המקרה, הכריז פסקל על פשיטת רגל, וחובות של מעל מיליון יורו. החברה, אותה הוא מנהל ופועלת כבר 19 שנים, סיפקה לאורך השנים שירותי אבטחה למפורסמים רבים, ביניהם הבלאק אייד פיז, ג'סטין טימברלייק, כריסטינה אגילרה וקייטי פרי. למרות השמות הגדולים והמפוצצים, מסתבר שחובות החברה הצטברו והצטברו, עד פשיטת הרגל המדוברת לפני עשרה שבועות.

קים קרדישאן + פסקל. ספלאש
צמוד למשפחה. פסקל עם קנדל ג'נר/ספלאש

אם זה לא מספיק כדי להצביע על התנהגות חשודה מצידו של פסקל, אז מסתבר ששומר הראש החליט למחוק כל זכר לקים קי מהרשתות החברתיות שלו כבר ביום רביעי בערב, ארבעה ימים בלבד לפני המקרה. התנהגות חשודה או צירוף מקרים אומלל?

השומר ראש פסקל בתגובה ראשונה מאז המקרה: "זה אחד המקרים החולניים שנתקלתי בהם בכל הקריירה שלי כמאבטח, כבר יש לנו כמה כיוונים בנוגע לפושעים, אני מבטיח לתפוס אותם, הם התעסקו עם הבן אדם הלא נכון".

וואלה! סלבס תמיד רצתה שומר ראש, אבל אף אחד לא הצליח לעמוד ברוחב של הגב שלה.

מה אתם חושבים? פסקל מעורב במקרה או שמדובר בצירוף מקרים? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully