וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומנים לסביים ונשיקות עם אחיה: ההיסטוריה הרומנטית של אנג'לינה

21.9.2016 / 13:12

העולם סוער בעקבות הגירושים הדרמטיים של בראנג'לינה, אבל לפני שאנג'י הפכה להיות אשת משפחה ואמא לשישה, היא ניהלה חיי אהבה די סוערים ונחשבה לילדה הפרועה של הוליווד. וואלה! סלבס עושה לכם תזכורת

ספלאש

אתם אולי לא זוכרים, מרוב תמונות פוטוגניות של ילדים מאומצים וביולוגיים, אבל האמא אווזה אנג'לינה ג'ולי הייתה לפני הנישואים לבראד פיט האישה בעלת חיי האהבה והמין המוזרים ביותר בהוליווד. תרוא.

לעוד סיפורי סלבס:
איך נראית הזמנת החתונה של אמירה בוזגלו?
מסע בזמן: מה עבר על בראד ואנג'לינה עד הגירושים?

נערה בהפרעה

אנג'לינה ג'ולי בפעם הראשונה על השטיח האדום. GettyImages
ילדה פרועה. אנג'י בילדות/GettyImages

ב-2007 סיפרה ג'ולי למגזין OK, שכבר בגן הילדים היא יצרה קבוצה שנקראת "בנות נשקניות", במסגרתו גרמה לחברותיה לשחק משחק בו הן צריכות לנשק בנים ולהתפשט. לא בדיוק שעשוע בארגז החול.

אבל היצר הבעייתי לא עצר בגן הילדים: בגיל 14 היא איבדה את בתוליה, בעידודה ובאישורה של אמה. יחסי המין בגיל הצעיר לא ריגשו מספיק את הצעירה הסוררת, שהחליטה שכדי להעלות את רמת הריגוש כדאי שתחתוך את עצמה ואת בן זוגה: "התחלתי לעשות סקס עם החבר שלי, וזה לא הרגיש מספיק. רציתי להרגיש קרובה יותר אליו, אז תפסתי סכין וחתכתי אותו. הוא חתך אותי בחזרה. מאז בכל פעם שהרגשתי לכודה, חתכתי את עצמי. הייתי בגיל שחיפשתי הרפתקאות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

גברת וגברת סמית'

אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
בעלה הראשון. ג'וני לי מילר ואנג'י/GettyImages

רגע לפני הנישואים הראשונים לשחקן ג'וני לי מילר, ג'ולי פצחה ברומן הלסבי הראשון שלה, עם הדוגמנית והשחקנית ג'ני שימיצו. על הרומן הזה סיפרה אנג'י: "אם לא הייתי מתחתנת עם ג'וני, הייתי מתחנת עם ג'ני. התאהבתי בה בשנייה הראשונה שראיתי אותה".

החטא הראשון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אהבה ללא גבולות. אנג'לינה ואחיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי הגירושים ממילר והרומן הלסבי, ג'ולי הצליחה להדהים את העולם, כשהצמידה שפתיים עם אחיה, בטקס גלובוס הזהב בשנת 2000. השניים הוכיחו שהנשיקה הלוהטת ביניהם לא הייתה טעות, כשעשו בדיוק את אותו דבר שלושה חודשים לאחר מכן בטקס האוסקר. ג'ולי גם זכתה באותו טקס, ושיתפה את הקהל באולם בנאום הזכייה: "אני כל כך מאוהבת באח שלי כרגע". איכסוש.

משחקים מהלב

אנג'לינה ג'ולי. ספלאש
בעלה השני. בילי בוב ת'ורנטון ואנג'לינה/ספלאש

אבל האהבה המלחיצה משהו לאח לא החזיקה מעמד, ובאותו החודש הכירה אנג'י את מי שיהפוך להיות בעלה השני, בילי בוב ת'ורנטון. השניים נישאו אחרי חודשיים בלבד של היכרות, וכיכבו במדורי הרכילות כזוג הביזארי של הוליווד, אודות לקעקועים הזוגיים שעשו וטיפות הדם האחד של השנייה שהחזיקו בשרשרת על צווארם.

ב-2004 אנג'י פגשה את בראד, וכאמור, הקימה איתו משפחה ונכנסה למערכת יחסים בורגנית שהחזיקה מעמד 12 שנים. האם כעת כשהיא שוב רווקה היא תחזור לספק שערוריות מיניות למדורי הרכילות?

וואלה! סלבס מחזיקה בשרשרת על הצוואר טיפה אחרי של רוטב סרי ראצ'ה מהבורגר ראנץ'.

מה אתם חושבים? אנג'י תחזור להיות הילדה הרעה של הוליווד? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully