וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסע בזמן: מה עבר על בראד ואנג'לינה עד הגירושים?

ספק וידאו: splashnews

21.9.2016 / 9:30

עולם הבידור סוער ביממה האחרונה, מאז נודע שאנג'לינה ג'ולי הגישה בקשת גירושיום מבראד פיט. בעקבות הפצצה שהוטלה על חייה של וואלה! סלבס, היא הכינה לכם מסע בתחנות חייהם של מי שהיו עד אתמול (ג'), הזוג הכי נוצץ בעולם. וואלה! סלבס נפרדת

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט/צילום וידאו: Splashnews

2004: פיט וג'ולי נפגשים על הסט של 'מר וגברת סמית'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכל מתחיל מכאן. בראד ואנג'לינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבמאי דאג לימן רק רצה ללהק לסרט שלו שני שמות נוצצים ויפים שיביאו את הקהל לאולמות הקולנוע. הוא לא ידע שעל הסט הזה יתחיל הרומן שיסעיר את העולם כולו, ויעשה יחסי ציבור עצומים לסרט, כמובן.

2004: פיט מגיש בקשת גירושים מג'ניפר אניסטון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך שגלגל מסתובב לו. ג'ניפר ובראד/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד לפני שבראד ואנג'י יצאו לאור כזוג באופן רשמי, פיט כבר הגיש בקשת גירושים ממי שהייתה אשתו אז, ג'ניפר אניסטון. הסיפור הזה יהפוך את אניסטון להיות לנצח האישה הנבגדת של הוליווד, שאומנם כבר הספיקה להינשא מאז לג'סטין ת'רו, אך העולם כולו עדיין מאמין שהיא לא באמת התגברה על אותה בגידה, וכי אין מאושרת ממנה ביממה האחרונה.

2006: בראד ואנג'לינה הופכים למשפחה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לידת בתם שיילו. אנג'לינה ובראד/מערכת וואלה!, צילום מסך

זמן קצר לאחר שיצאו לאור כזוג באופן רשמי, השניים לא בזבזו זמן וכבר החלו לעבוד על הרחבת המשפחה. בראד אימץ במהרה את שני הילדים המאומצים של אנג'י, מדוקס הקמבודי וזהארה האפריקאית, וב-2006 ילדה ג'ולי את בתם המשותפת שיילו בנמיביה. בהמשך אימצו השניים יתום ויאטנמי בן שלוש, והעניקו לו את השם פאקס.

2008: לידת התאומים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לידת התאומים נוקס ליאון וויויאן עם הורים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-2008 הרחיבו בראד ואנג'י את מאגר הגנים המשובח בעולם, כשהביאו לעולם את התאומים נוקס ליאון ו-ויויאן מרשלין בניס, צרפת, והפכו להורים לשישה.

2014: החתונה הסודית שהסעירה את העולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שמועות בלתי פוסקות על אירוסים וחתונות סודיות שליוו את מערכת היחסים שלהם לאורך השנים, ב-2014 זה סוף סוף קרה, ובראד פיט ואנג'לינה ג'ולי נישאו באופן רשמי. הטקס נערך בצרפת, באחוזה הפרטית של השניים במדינה, כשאנג'י לובשת שמלת כלה של ורסצ'ה, שעוטרה על ידי ששת ילדיהם.

2015: אנג'לינה ג'ולי חושפת בפני העולם כי עברה כריתת שד כפולה, בראד מתייצב לצידה

אנג'לינה ג'ולי על השטיח האדום. GettyImages
אנג'לינה ג'ולי על השטיח האדום/GettyImages

בצעד יוצא דופן, ג'ולי חשפה בטור ב"ניו יורק טיימס" כי עברה הליך של כריתת שד כפולה, לאחר שהתברר לה שהיא נושאת את הגן שמגדיל את הסיכוי לחלות בסרטן. פיט התייצב לצידה כבעל תומך, והשניים דגמנו לעולם זוגיות מושלמת בזמנים הקשים.

2016, הסוף: אנג'לינה מגישה בקשת גירושים מבראד

הבית החדש של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בטורקיה. ספלאש
הבית החדש של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט בטורקיה/ספלאש

אמש (ג') הוטלה הפצצה שהרעידה את עולם הבידור, כשאתרי הרכילות פרסמו שג'ולי הגישה בקשה רשמית לגירושים. מי שעוד קיווה שמדובר בשמועות קיבל הוכחה בדמות הודעה רשמית של פיט, בה הוא מודה כי הוא עצוב, ומבקש שיניחו לששת ילדיהם המשותפים. בשלב זה לא ברור מה הוביל לפרידה, האם מדובר ברומן של פיט עם השחקנית הצרפתיה מריון קוטיאר או מחילוקי דיעות בכל הנוגע לגידול הילדים. וואלה! סלבס מבטיחה להמשיך לעקוב ולעדכן.

המומים מהפרידה? עצובים? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully