וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנות אמיתיות: לנה דנהאם מורידה את הבגדים בקמפיין הלבשה תחתונה

25.8.2016 / 11:27

יוצרת 'בנות', לנה דנהאם, ידועה בתור אחת שלא מתביישת בגוף שלה, למרות שהוא לא ממש עונה על הקריטריון של 60-90-60. חברת הלבשה תחתונה הרימה את הכפפה ולקחה אותה ואת חברתה לסדרה, ג'מימה קירק, להיות הפרזנטוריות שלה. התוצאות לפניכם. וואלה! סלבס מלכה

וואלה! סלבס חייבת להצדיע לתופעה ההולכת ומתרחבת בעולם האופנה - נשים אמיתיות שמלוהקות לצילומי בגדי ים והלבשה תחתונה, ולא רק דוגמניות דקיקות. חברת הלבשה תחתונה מניו זילנד אימצה גם היא את התופעה, ולקחה לצילומי הקמפיין שלה אישה אמיתית במיוחד, שידועה באהבתה לגוף שלה, למרות שהוא לא עונה על הקריטריונים הנוקשים של עולם האופנה.

לעוד סיפורי סלבס:
נאור ציון זורק כוס ופוגע בשחקנית על סט הצילומים
סוף לסיפור: ג'ניפר לופז וקספר סמארט נפרדו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשים אמיתיות. לנה וג'מימה בצילומי הקמפיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

המותג הניו זילנדי, 'לונלי', גייס לשורותיו את יוצרת וכוכבת 'בנות' - לנה דנהאם, ואת השחקנית, ג'מימה קירק, שמככבת גם היא בסדרת הקאלט, וצילם קמפיין חושפני במיוחד עם שתי הנשים המשוחררות הללו. זו אינה הפעם הראשונה שהשתיים האלה חושפות את גופן - הן כבר עשו זאת פעמים רבות במהלך צילומי הסדרה הפופולארית ועוררו מהפכה אמיתית בכל הנוגע לעירום נשי בטלוויזיה האמריקאית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלי פוטושופ. ג'מימה ולנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקמפיין לא צולם בלוקיישנים אקזוטיים או בסטודיו מוקפד, אלא בדירת בנות טיפוסית, בו נראות הפרזנטוריות במצבים טבעיים כמו שיחת בנות בשירותים או בזמן שהן מאפרות אחת את השנייה. לנה וג'מימה הקפידו שבקמפיין לא יעשה שימוש בפוטושופ, כדי שנשים אחרות יאהבו את עצמן ואת הקימורים שלהן בדיוק כמו שהן אוהבות את גופן. המותג שחרר בינתיים רק מעט תמונות מסשן הצילומים הנועז והמסקרן. התוצאות המדהימות - לפניכם.

וואלה! סלבס מחכה שמישהו ירים את הכפפה ויקח גם אותה לצילומי ביקיני או הלבשה תחתונה, ולא רק כדוגמנית גוף בקמפיין הצלת לוויתנים.

מה אתם אומרים עם הקמפיין הנועז? דברו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלכה. דנהאם/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • לנה דנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully