וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן מתלוננת על חיי המין עם קניה ווסט

13.7.2016 / 10:42

אחרי אין ספור שמועות על משברים ביחסים, נראה שהפעם מדובר במשבר ממש רציני בין מלכת הטראש לראפר הקשוח – על פי מקורבים, השניים לא מקיימים יחסי מין תקופה ארוכה וזאת בעקבות העובדה שמלכת הטראש הקינקית משועממת מהסקס עם בעלה. וואלה! סלבס סרט פורנו

קים קרדשיאן וקניה ווסט לפני חתונתם/ספלאש

יכול להיות שקים קרדשיאן וקניה ווסט, הזוג הכי לוהט מעבר לים, במשבר זוגיות בגלל סקס לא מספק? אז נכון שמדי שבוע צצה שמועה על פרידה, ובכל פעם זה בגלל סיבה אחרת - פעם זה הגירעון שקניה נמצא בו, ליתר דיוק 35 מיליון דולר ופעם זה המשפחה של מלכת הריאליטי. הפעם, כך נראה, הסיבה רצינית במיוחד - מקורבים למלכת הטראש מספרים שקימי מתלוננת על חיי המין של הזוג, ושהיא איננה מרוצה מהביצועים של קניה במיטה, הם אפילו משעממים אותה.

רוצים עוד רכילות?
העיקר הבריאות: הטרגדיה של כוכב 'המירוץ למיליון'
תמונות ראשונות: סקוט דיסיק נחת בישראל

מטרופוליטן גאלה. GettyImages
מה קורה בחדר המיטות? (צילום: gettyimages)/GettyImages

מקורבים לקימי מספרים כשהיא התחתנה עם קניה, היא ידעה שהוא יהיה הבעל והאבא מושלם בשבילה ורק הוא יוכל להיות שותף המתאים לה לשליטה עולמית כפי שתכננה, אך היא גם ידעה שאם היא באמת תרצה להיות אשתו היא תצטרך לעשות שינויים גם בכל מה שקשור לסקס שלהם. "קניה אמר לה לא פעם שהוא לא בקטע של סקס קינקי, והסביר לה שזה בגלל שהוא אדם מאמין ושזה מנוגד לדת".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
: קים קרדשיאן. באדיבות ערוץ E!, צילום מסך
בטוב וברע. קים וקניה/צילום מסך, באדיבות ערוץ E!

מקורבת לשניים סיפרה לאתרי הרכילות כי, "קניה עדין ואוהב לקיים אהבה עם בנות הזוג שלו. הוא אוהב נרות ופרחים ואולי יותר מדי רומנטיקה, בעוד שקימי אוהבת את הסקס שלה קשוח ואגרסיבי". נראה שהנושא מאוד מטריד את מלכת הטראש, עד כדי שהיא החלה להתלונן על כך בפני חברים ומשפחה "שהוא לא מספיק אגרסיבי בשבילה".
הוא (קניה) כבר לא עושה לי את זה ".

וואלה! סלבס תמיד משתעממת מהסקס שלה, כמה אפשר לעשות סקס עם עצמך?


רוצים לתת לזוג רעיונות לחידוש האש? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully