וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשתו של ג'וני דפ: "הוא נהג להרביץ לי תחת השפעת סמים

27.5.2016 / 22:46

מספר ימים לאחר שהגישה מסמכי גירושים, עכשיו נחשפת הסיבה האמיתית: ג'וני דפ נהג להכות את אשתו, אמבר הרד, כשהוא תחת השפעת סמים ואלכוהול. וואלה! סלבס לא נשארת חייבת

אימג'בנק GettyImages

אם גם אתם תהיתם מדוע החליטה אמבר הרד, אשתו של ג'וני דפ, להגיש מסמכי גירושים לאחר 15 חודשי נישואים בלבד, עכשיו נחשפת הסיבה: לאורך כל תקופת הנישואים - דפ נהג להכות אותה באכזריות.

במסמכי הגירושים שהגיעו לאתר tmz נחשף, כי דפ נהג להכות את הרד באופן קבוע. הקש ששבר את גב הגמל וגרם לה להגיש את המסמכים, היא התקרית האחרונה שהתרחשה בשבת, במהלכה דפ זרק על אשתו את הסלולרי שלו.

אמבר הרד, אשתו של ג'וני דפ, מציגה חבלה על פניה שגרם לה לכאורה בעלה  מאי  2016. טוויטר, אתר רשמי
אאוצ'. הפנים של אמבר לאחר התקרית/אתר רשמי, טוויטר

אך כאן לא מסתיימת לה מסכת ההתעללות, על פי המסמכים, בחודש שעבר, במהלך מסיבת יום הולדתה של הרד, הגיע השחקן המפורסם כשהוא שיכור ותחת השפעת סמים, ולאחר שהאורחים עזבו - התפתח בין השניים ויכוחו שבמהלכו ניפץ דפ בקבוק שמפנייה על הקיר וניפץ כוס יין על אשתו. אם לא די בכך, לאחר מכן השליך אותה בכח על המיטה ומשך אותה בשיערה תוך שהוא זורק אותה על הרצפה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ג'וני דפ אמבר הרד. GettyImages
בימים טובים יותר. ג'וני ואמבר/GettyImages

על פי עדותה של הרד, מאותה תקרית יום הולדת, השניים לא נפגשו עד יום שבת האחרונה, אז הגיע דפ לביתם כשהוא מסטול. השניים החלו לדבר על אימו של דפ שהלכה לעולמה יום לפני, ואז "הוא התחיל להוות אובססיבי, הרים את ידו כמו שחקן בייסבול וזרק את הטלפון לעברי, שפגע לי בעין"

וואלה! סלבס מגנה כל סוג של אלימות! שתדעו

מה דעתכם על השערורייה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully