וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה ואבא שלה משלימים

19.5.2016 / 11:11

אחרי ריב מתוקשר וברוגז ממושך, סוף סוף זה קרה: מלכת הדבורים ואבא שלה החליטו להשלים, לאחר שהאב הבוגדני הגיע להופעה שלה וביקר אותה מאחורי הקלעים. וואלה! סלבס דמעה

אימג'בנק GettyImages

נראה שמלכת הדבורים, ביונסה, לא נמצאת בתקופה הכי טובה בחייה. מצד אחד היא אמנם מוציאה אלבום מטורף שזוכה להדים וביקורות בכל העולם, אבל מצד שני היא מתמודדת עם הבגידה של בעלה, בזמן שהמראה שלה, איך לומר, לא הכי זוהר שידעה הכוכבת.

רוצים עוד רכילות?
ליהט הרשת מגיע לישראל, נחשו מי המנחה!
חוזר לספסל הלימודים: טום באום עושה את הפסטיגל

מטרופוליטן גאלה. GettyImages
איפה אבאל'ה? ביונסה/GettyImages

אם לא די בכל זה, נראה שלמרות הגלאם והרצון העז שלה לשדר תדמית של אישה חזקה, עמוק בפנים קווין בי עדיין הילדה הקטנה של אבאל'ה, אחרת איך תסבירו את העובדה שהיא השלימה עם אבא שלה. כן, אותו אחד שגנב לה כספים ובגד באמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האיחוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

תקציר הפרקים הקודמים בטלנובלה 'ממלכת הדבורים': מתיו נואלס, אביה של המלכה האם, שניהל אותה מאז שנולדה בערך, והפך אותה במו ידיו למה שהיא היום, התגלה כשקרן, גנב ובעיקר אחד שיש לו מספר ילדים מחוץ לנישואים. אי לכך, החליטו הבנות במשפחה המוזיקלית להדיח את האב מכס המלכות ולנתק איתו קשר. עד עכשיו, כמובן.

אתמול, פרסמה טינה נואלס, אמה של הביונסה, תמונה בה נראית הבת שלה מחובקת עם בעלה לשעבר, בזמן שזה ביקר אותה מאחורי הקלעים בהופעה ביוסטון, שם גדלה הזמרת. בתמונה, שגרמה ללא מעט הרמות גבה, נראים השניים מאושרים ושמחים מתמיד. מעניין מה בקי הייתה אומרת על זה?

וואלה! סלבס השלימה עם אביה החורג לאחר שבגד בה עם אחיה הקטן.

מה דעתכם על הסולחה? רכלו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully