וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

He Bangs! החבר החדש של ריקי מרטין בעירום מלא

20.4.2016 / 13:57

אחרי שהזוגיות הגאה והלוהטת בעולם של ריקי מרטין ובן זוגו הסורי -שבדי יואן יוסף יצאה לאור לפני מספר שבועות, עכשיו היא מקבלת אישור רשמי מהשניים ויחד עימה גם צצות תמונות עירום לוהטות של בן הזוג הטרי. וואלה! סלבס שייק יור בון בון

ריקי מרטין. MAILONLINE, צילום מסך
ריקי ויואן/צילום מסך, MAILONLINE

רק לפני שבועיים וואלה! סלבס הייתה שמחה וגאה לספר לכם על הבן זוג החדש של אליל שנות ה-90 ריקי מרטין, האמן השבדי – סורי יואן יוסף ועכשיו היא יותר משמחה (אפילו קצת רוטטת) להראות לכם עוד קצת מהממתק החדש.


אם הייתם צריכים עוד סיבות לחשוב שריקי מרטין הוא אחד האנשים ברי המזל בעולם (כסף, אושר, בריאות וילדים הורסים), עכשיו הוא גם מציג לראווה את הזוגיות הטריה שלו עם האמן הנחשב ומוכיח שהוא לגמרי ליבינג לה וידה לוקה!


רוצים עוד חדשות חמות?
הסלבז מתגייסים למען הקהילה הגאה
מיקי בוגנים נבחר להיות הספר האישי של מריה קארי
טיטי והחבר בוחרים יהלומים ופוגשים את האקסית

ריקי מרטין. SPLASH, אתר רשמי
צמד חמד. ריקי מרטין ויואן יוסף/אתר רשמי, SPLASH

בסוף השבוע האחרון הוא ויוסף (32) השיקו את הזוגיות שלהם באירוע הצדקה של amFAR בברזיל, והצליחו לגנוב את ההצגה בזכות טון של סטייל וסקס אפיל, אך היום הזוגיות שלהם עולה לכותרות גם בזכות מספר תמונות לוהטות מעברו של יוסף שעלו מן האוב.

ברחבי הרשת צצו תמונות ישנות של יוסף הלוהט כאשר תמונה אחת בולטת ( תרתי משמע) באופן מיוחד, בתמונה נראה החבר החדש כאשר הוא בלי בגדים, מציג גוף מפוסל ואפילו חושף את ערוותו. גו ריקי!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הופה! הי באנגס! יואן יוסף/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעריצי הזמר בן ה-44 זוכרים את הזוגיות הקודמת של מרטין עם איש העסקים קרלוס גונזלס אבלה שהסתיימה ב-2014 אחרי שלוש שנים. בשבועות האחרונים הוא והאמן יואן (JWAN) יוסף מטפחים זוגיות יפה. יוסף נולד בסוריה וגדל בשבדיה ועובד בשנים האחרונות בלונדון.

וואלה! סלבס הפיצה תמונות עירום של עצמה ברחבי הרשת אבל אף אחד לא מעוניין לראות תמונה בה לא מבדילים בין הסנטר, הבטן וקפלי השומן מאחורה.

מה אתם אומרים על התמונות הלוהטות? דברו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully