וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת על: גל גדות מתארחת אצל אלן דג'נרס

15.3.2016 / 11:25

מתקפת יחסי הציבור של "באטמן נגד סופרמן" ממשיכה ועכשיו גל גדות מתיישבת על הספה של אלן דג'נרס ומספרת על האודישן לתפקיד "וונדר וומן", הבובה בדמותה שבתה אלמה הרסה ולמה חשוב לה לגלם נשים חזקות על המסך הגדול. וואלה! סלבס וונדר

צילום מסך

אפשר להחליף את חודש מרץ ב"חודש גל גדות?" כי מתקפת יחסי הציבור של הסרט 'באטמן נגד סופרמן' פשוט לא עוצרת. אחרי השער המרשים ל'גלאמור, גדות מתיישבת על הספה בתוכנית האירוח של מלכת הטוק שואוז האמריקאית, אלן דג'נרס.

גל גדות אצל אלן דג'נרס. צילום מסך
גדות ואלן מדברות על בתה הקטנה אלמה/צילום מסך

בראיון המשעשע והנינוח, שאמור לקדם את יציאת הסרט החדש בשבוע הבא, גדות סיפרה לקהל באולפן על האודישן שעשתה לתפקיד האייקוני שיהפוך אותה לשם עולמי: "עשיתי אודישן ולא ידעתי לאיזה תפקיד אני עושה אודישן, הם רק אמרו שזה ממש סודי ואני עומדת לקרוא מספר סצינות עם הבמאי הנפלא שלי זאק סניידר, ואז חזרתי לישראל לעבודה ואז הם ביקשו שאני אעשה טסט צילום עם בן אפלק, אז שאלתי אותם למה אני נבחנת? הם טענו שאין להם מושג אבל שאני אצפה לשיחת טלפון מסניידר. לאחר מספר שעות בערב זאק מתקשר אליי ושואל אותי אם יש אצלנו בישראל "וונדר וומן" אז אני נפלתי כמתה למשך חמש שניות וחזרתי לחיים. ואז ניסיתי לשחק אותה קול לגבי זה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

"האודישן היה מוצלח והייתה לי הרגשה טובה לגביו", ממשיכה גדות לספר, "אבל חיכיתי כמו ילדה טובה במשך שבועיים, עד שהגעתי שוב לארצות הברית בשביל עבודה וברגע שהמטוס נחת אני פותחת את הטלפון שלי ורואה 30 שיחות שלא נענו מהסוכנים שלי. אני מתקשרת אליהם תוך כדי שאני במושב והם אומרים לי 'את לא יכולה להגיד כלום לאף אחד אבל התקבלת' ואז התחלתי לצרוח במטוס וכולם מסתכלים עלי. אני מרגישה כמו הנערה עם המזל הכי גדול בעולם".

דגנ'רס גם הפתיעה את גדות באולם עם מפגש ראשון עם בובת האקשן שלה, מה שהוביל לתגובה נרגשת במיוחד מגיבורת העל הישראלית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גדות על הספה עם אלן/מערכת וואלה!, צילום מסך

דג'נרס הראתה לקהל תמונה של אלמה הקטנה בת ה-4, כאשר היא מודדת בעצמה חליפה של וונדר וומן, מה שהוביל לתגובה מרגשת מהקהל. גדות סיפרה שאלמה מתחילה להבין שאמא שלה היא "וונדר וומן", ובעבר יורשת העצר ההורסת ביקרה אותה על הסט של הסרט. כשלבשה את החליפה של הדמות הלוחמת נשאלה על ידי בתה, 'אמא, אם את לובשת כתר ואת מלכה זה אומר שאני נסיכה?'.

במהלך הראיון המשעשע עם דג'נרס, שנראתה מתרשמת מהשחקנית הישראלית, גדות סיפרה שאלמה נורא אוהבת סיפורי אגדות של נסיכות ונסיכים אבל לא מתרשמת במיוחד מתפקידן של הנסיכות בסיפור: "הן תמיד ישנות ואז הנסיך צריך לבוא להעיר אותן, ככה שאני מאוד שמחה שאני יכולה לגלם דמות חזקה כמו וונדר וומן".

וואלה! סלבס עומדת להשיק בובה בדמותה. כלבה גדולה עם שפם בר מצווה.

בואו לרכל על האירוח של גל גדות אצל דג'נרס בפייסבוק של וואלה! סלבס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גדות ואלמה/מערכת וואלה!, צילום מסך
גל גדות. אינסטגרם, צילום מסך
אשת חיל מי ימצא?/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully