וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקסית של שין מדברת: "הוא מפלצת, הוא סיכן את חיי"

18.11.2015 / 13:00

ביום שאחרי הראיון המדובר של צ'ארלי שין, אחת האקסיות מספרת כי הכוכב לא עדכן אותה על מצבו הרפואי וסיכן את חייה למרות טענותיו. הדוברים שלו מכחישים. בנוסף, החוזה אותו החתים את הפרטנריות המיניות שלו נחשף. וואלה! סלבס בלאגן

אימג'בנק GettyImages

עולם הבידור עדיין לא נרגע מהווידוי של השחקן האמריקאי צ'ארלי שין, שסיפר בראיון טלוויזיוני חסר תקדים, כי הוא נשא של נגיף ה-HIV - עכשיו עסוקים יחצניו של הכוכב ההוליוודי בלהרגיע את הרוחות ולמזער את הנזקים שיצר הראיון.

רגע אחרי הראיון המדובר, התארחה אחת האקסיות של שין - כוכבת הפורנו ברי אולסון - שם טענה ששין לא עדכן אותה כלל על מצבו הרפואי, "הוא אמר לי 'אני נקי, אני נקי, הוא לא אמר לי כלום מעולם!", סיפרה אולסון.



הוליווד סוערת: מי הוא הכוכב שהדביק שש מפורסמות באיידס?
דיווח בארה"ב: "צ'ארלי שין יודיע שהוא השחקן נשא ה-HIV"
דיווחים: צ'ארלי שין שילם לכוכבי פורנו שיעשנו איתו סמים
צ'ארלי שין מודה: "אני נשא HIV"

צ'רלי שין. GettyImages
צ'ארלי שין וברי אולסון בשנת 2011/GettyImages

אולסון, בת ה-29, סיפרה לשטרן שהיא למדה על מצבו יחד עם העולם כולו "לפני שלושה ימים התחלתי לקבל שיחות טלפון, אי מיילים, כבר לא האמנתי לזה, חשבתי שזה עוד אחד מהשטויות של צ'ארלי".


שין סיפר בראיון לתוכנית הבוקר כי עדכן את כל הפרטנריות המיניות שלו על כך שהוא נושא את הנגיף ה-HIV מאז שגילה על כך לפני ארבע שנים. בנוסף, הוא ציין שאין מצב וסיכוי שהוא העביר את הנגיף הלאה. על כך הגיבה אולסון "זה בולשיט".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ברי אולסון. ספלאש
"הוא יכל להרוג אותי" ברי אולסון/ספלאש

"הוא יכל להרוג אותי" היא מוסיפה, "לא היה אכפת לו כלל מחיי. הוא מפלצת. והוא סיכן את חיי, יחד עם חייהן של עוד מאות או אלפי נשים אחרות", אמרה האקסית.



מנגד, מנהליו ודובריו של שין דוחים מכל את טענותיה של אולסון וטוענים שיש סיבה טובה לכך, מכיוון ששין לא היה נגוע באותה תקופה "ברי אולסון התראיינה בתוכניתו של סטרן, אבל האמת היא שהיא לא הייתה בחייו של שין בתקופה שהוא נשא את הנגיף ואין סיבה לעדכן אותה בכלום".

צ'ארלי שין. GettyImages
מפלצת? צ'ארלי שין/GettyImages

"אולסון יצאה עם שין בתחילת 2011, הוא היה מאה אחוז ללא נגיף ה-HIV", כך מסר איש יחסי הציבור ששכר שין לטפל בעניינו, והוסיף שבאותה תקופה הוא ערך מספר בדיקות תכופות לגילוי הנגיף.

מנגד, אקסית אחרת של שין בשם נטלי קנלי מגנה על שין "הוא לא מפלצת. הוא אכפתי כלפי בני אדם ואנשים. אני לא רואה אותו מסכן נשים ביודעין".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שין בראיון הנפיץ מאמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף, עובדת לשעבר של שין מדברת היום גם היא ומספרת על הרגליו המיניים של שין וחייו "העצובים", כהגדרתה. העובדת, שבחרה להישאר בעילום שם, עבדה אצל שין במשך שנתיים וסיפרה כי הוא נהג להסתגר בחדרו ולהתקשר לזונות כדי שיארחו לו חברה.

עוד מספרת העובדת כי הצוות שסבב את שין ידע על מצבו הרפואי וכי שין היה מבלה את זמנו בחדר מלא בסמים, "הוא היה מתגורר באחוזה בשווי 20 מיליון דולר, אבל מבלה את זמנו בתוך חדר קטן מאחורי דלת נעולה ועושה את מה שהוא עושה שם.."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
"הוא היה משלם לזונות, ועוד כאלו שהוא ממש אהב סכום שהיה קרוב לחמישים אלף דולר. הוא היה בודד, אלו חיים עצובים לגמרי".

העובדת מספרת כי השחקן היה שומר על ערמות של דולרים בשטרות מזומן כדי לשלם מראש על הזונות והסמים אותם רכש, "הוא היה משלם לזונות, ועוד כאלו שהוא ממש אהב סכום שהיה קרוב לחמישים אלף דולר. הוא היה בודד, אלו חיים עצובים לגמרי".



בנוסף, סיפרה העובדת על החוזה, עליו היה מחתים שין את הפרטנריות המיניות שלו לפני שהיה נפגש עימן. החוזה המדובר אף דלף לתקשורת ופורסם על ידי צהובון אמריקאי. בחוזה הארוך והמפורט, ישנם סעיפים שאוסרים על הפרטנריות שלו לדבר על הפרטים הרפואיים החסויים של שין לחברים, משפחה, רשתות חברתיות, אתרי חדשות ובידור, יחצנים ועוד ואם יעזו להפר את החוזה יעמדו בפני הליכים משפטיים.

צ'ארלי שין. רויטרס
קנס של מאה אלף דולר על שבירת חוזה. צ'ארלי שין בתקופה הפרועה של חיו/רויטרס

מי שהיתה שוברת את החוזה אחרי החתימה, התחייבה לשלם לשין קנס על סכום של מאה אלף דולר. החוזה חושף את ההליך אותו העביר שין את הפרטנריות שלו למיטה ואת היקף ההשקעה של שין בניסיון להסתיר את הסוד שלו.


וואלה! סלבס לא מסתירה סודות. אולי כמה קטנים...

מה דעתכם על הפרשה? רכלו לנו בפייסבוק

צ'ארלי שין. Ethan Miller, GettyImages
חיי חיים בודדים ועצובים. צ'ארלי שין/GettyImages, Ethan Miller

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully