וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומפליקייטד: אבריל לאבין זרקה את בעלה השני

שירות וואלה! סלבס

3.9.2015 / 11:44

ממש כמו בשירים שלה, חייה של הרוקסטאר אבריל לאבין הכי מסובכים. אחרי שנתיים של נישואים לסולן להקת ניקלבק, צ'אד קרוגר, הזמרת הודיעה שנפרדה ממנו. באותו היום, בעלה הקודם נישא מחדש. וואלה! סלבס ריליישנשיפ

אבריל לאבין. GettyImages
גרושה בשנית? אבריל לאבין/GettyImages

כוכבת נערצת, ילדה רעה על סייקטבורד, מתחתנת, מתגרשת, ואז מתחנת שוב רק כדי להיפרד? כשהיא רק בת 30, חייה של אבריל לאבין דומים יותר לסרט טורקי (או טלנובלה, במקרה הטוב), כמיטב הדרמות שתעשיית הבידור העולמית סיפקה לעולם. הרוקסטאר שהלהיבה את העולם בתחילת המילניום עם שלל להיטים, הודיעה השבוע כי היא ובעלה בשנתיים האחרונות, סולן להקת ניקלבק, צ'אד קרוגר, נפרדים אחרי כשנתיים של נישואים. הכי קומפליקייטד.


עוד סיפורי סלבס:
בום! מיילי סיירוס חובטת באבריל לאבין
אמאל'ה: למה תלו את עפר שכטר באוויר?
יעל בר זוהר ושלומית מלכה מדברות על נינט טייב

אבריל לאבין. GettyImages
רוקסטארז, רווקים. לאבין עם צ'אד קרוגר/GettyImages

לאבין, תחגוג בסוף החודש את יום הולדתה ה-31 בסטטוס "פרודה", אחרי שבשנת 2013 אמרו אחד לשנייה "איי דו". השבוע, הודיעה כי "בלב כבד אני וצ'אד מודיעים על כך שאנו נפרדים היום. באמצעות נישואינו, אך גם עם המוזיקה שהפקנו יחד, יצרנו דברים בלתי נשכחים", פרסמה בהודעה מיוחדת למעריציה, שפורסמה ממש ביום שבו האקס שלה, שהיה בעלה הראשון, נישא בשנית.

"אנו עדיין ולעד נהיה, חברים טובים אחד של השנייה, תמיד נדאג זו לזה", הודיעו בהתרגשות וצירפו תמונה מיום חתונתם, "לכל בני משפחתנו, חברינו ומעריצינו, תודה מכל הלב על התמיכה בנו". קרוגר ולאבין, שהתארסו בשנת 2012, ניהלו בשנים האחרונות מערת יחסים דביקה במיוחד. לאחרונה, אף עזר לה להיאבק במחלת ליים שבה לקתה.


וואלה! סלבס נפרדה מבתוליה בגיל הבלות.


רכלו על הפרידה של אבריל לאבין בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully