וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא על סירה: לינדזי לוהן משתוללת בלב ים

שירות וואלה! סלבס

1.9.2015 / 10:03

שלבו יחד כוכבת הוליוודית בהפרעה, אלכוהול, בגד ים שובב ולילה סוער שכולל מצלמת סלולרי. התוצאה: צפו בלינדזי לוהן יורדת לשפגאט כמו רקדנית מקצועית (או חשפנית סליזית). וואלה! סלבס מפשקת

(אינסטגרם)

רק קומץ יפים ועשירים ברחבי הגלובוס יכולים לענות על השאלה "כמה כיף זה לשוט על יאכטת יוקרה ענקית בלב ים?". הרי האוויר הפתוח, השמש המלטפת, בגדי הים והקברניט החתיך, רק מוסיפים לחוויית השייט היוקרתית בין הגלים - מה שלא בדיוק אפשר לומר על בילוי בחברתה של הכוכבת ההוליוודית (בהפרעה) לינדזי לוהן. במקרה שלה, אפילו כמה דקות בחברתה עשויות להתגלגל למופע אימים (במצב הרע) או מופע חשפנות מלוכלך (במצב הטוב). הרחיקו את ילדכם מהמסכים.

עוד סיפורי סלבס:
צ'או! לינדזי לוהן מפליגה בביקיני
הבילוי הלילי של נועה תשבי ואהוד ברק
קניה מסומם, ביבר נעצר: מה שלא ראיתם בטקס ה-VMA

לינדזי לוהן. אינסטגרם, צילום מסך
רקדני בת שבע התקשרו. לינדזי לוהן משוחררת/צילום מסך, אינסטגרם

הג'ינג'ית הכי מושמצת בתעשיית הבידור האמריקנית, מבלה את הימים האחרונים של הקיץ בנופש בים התיכון, כשהיא שטה עם כמה חברים (אלה שעוד נותרו לה) על יאכטה באזור סן טרופז. אז מתברר שהשחקנית יכולה לעורר פרובוקציות גם על היבשה וכן, גם בלב ים - כיוון שאמש (ב') החליטה לערוך מופע ריקוד נועז, ואף הגדילה לעשות ולתעד את האירוע באמצעות הנייד שלה.

בסרטון קצר, שפרסמה בת ה-29 ברשת, היא נראית משתוללת על הסיפון בתחתוני בגד ים וחולצה רחבה. הריקוד, כאילו היתה מינימום כוכבת להקת בת שבע (או מועדון הבייבי דולס), כלל נענועים, שפגט וזחילה אירוטית על הרצפה. אז ביונסה היא לא, כנראה, אחרת איך אפשר להסביר את העובדה שלוהן החליטה לגנוז את החשיפה המיותרת הזו מעיני המעריצים ומחקה את הווידאו דקות ספורות אחר כך? מאוחר מדי.


וואלה! סלבס רוקדת בחושניות רק בדייט שני או אחריו.

רכלו על הריקוד של לינדזי לוהן בפייסבוק

מתיחת פנים:

איך השתנתה לינדזי לוהן?

לכתבה המלאה
לינדזי לוהן. אינסטגרם, צילום מסך
ברור שאם כבר שיזוף, אז טופלס! לינדזי לוהן/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully