וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה נרדם על קרדשיאן, ביבר נעצר: מה שלא ראיתם בטקס ה-VMA

31.8.2015 / 13:52

מיילי סיירוס חשפה פטמה בשידור חי ואז נבהלה מניקי מינאז', שהצמידה את הישבן שלה לזה של קים קרדשיאן. וגם: איך קרה שג'סטין ביבר נישק את בריטני ספירס והסתבך עם המשטרה? וואלה! סלבס מסכמת

זה תמיד קורה בסוף הקיץ - האוויר חמים וכוכבי המוזיקה הכי גדולים בתעשיית הבידור האמריקנית מתלבשים יפה ומתגברים על הלחות בדרכם לשטיח האדום של אחד מטקסי הפרסים הפרועים ביותר בשנה - טקס פרסי הווידאו של MTV. אז שמעתם מי קיבל את וידאו השנה ועל כך שקניה ווסט מתכנן להחליף את אובמה, אבל זה ידוע שהדברים המעניינים באמת קורים מאחורי הקלעים. אז וואלה! סלבס החליטה לרכז בפניכם דווקא את אותם רגעים - הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על מה שקרה מאחורי הקלעים של טקס פרסי ה-VMA.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רק היא והיפות שלהההה!!!1!. מיילי סיירוס בטקס פרסי ה-VMA/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיילי סיירוס ממש השתדלה לשמור את הפטמות שלה לעצמה. אז השתדלה

קברניטי רשת MTV באמת ניסו להתחבר למה שהנוער של ימינו אוהב, או במילים אחרות - מיילי סיירוס. אז זהו, שהם טעו, כי לא רק שהיא לא עלתה לבמה בלנז'רי בלבד (הכי 2013), אלא שממש כמו בחייה כאושיית אינסטוש - סיירוס ויתרה על החוטיני והחזייה לגמרי, כאשר לבשה עוד בגד שקוף לחלוטין ועוד אחד. ועוד אחד אחר. מפשעות לוהטות? כבוד המנחה בת ה-22 תלמד אתכם מה זה.

מיילי סיירוס. GettyImages
פרופיל של נערה בהפרעה. סיירוס/GettyImages
מיילי סיירוס. GettyImages
מיילי סיירוס/GettyImages
מיילי סיירוס. GettyImages
לא, אפילו לא חוטיני, ביצ'ז/GettyImages

גם אם תנסו להתעלם מתוספת הראסטות לשיער, גם אם תרצו לא להביע עניין בשלל האקססוריז המגוחכים - פשוט אי אפשר שלא להרגיש מחוללים כשבוחנים את הזמרת כשהיא לובשת מעין מעיל ניילון שקוף לחלוטין, כשרק כריות כפתורים צבעוניות מעטרות אותו ומסתירות את האיברים שיש להסתיר. אפילו ג'ראד לטו, או אחד השחקנים הפרועים בהוליווד, זה שכבר ראה הכל בחייו, כמעט התעלף כשבחן אותה מאחורי הקלעים.

מיילי סיירוס. GettyImages
לא תדגמן עבור "ויקטוריה'ס סיקרט". מיילי סיירוס/GettyImages
מיילי סיירוס, ג'ראד לטו. GettyImages
"מי המעצב כפרה?". ג'ראד לטו וסיירוס/GettyImages

טוב, לפני שהקטע הבא שודר ממצלמות "מאחורי הקלעים" של רשת MTV, היו כאלה שהיו מעדיפים אפילו את שמלת הכפתורים שעוד מכסה משהו - מאשר עוד חשיפה של פטמה סוררת ב"טעות". אה, אצל סיירוס אין דבר כזה טעות, יש פשוט הרבה פטמה.

מיילי סיירוס. GettyImages
זה, קרה עוד לפני הטקס/GettyImages

אבל שום דבר שמיס סיירוס עשתה (והיא עשתה הרבה), לא הכין אותה לרגע שבו ניקי "פה גדול" מינאז' נכנסה בה בשידור חי. המצלמות של MTV אמנם התמקדו דווקא בבוטילישס, אבל התגובה של סמיילי שנקלטה בטלפון של מעריץ? פרייסלס.

מיסטר פרזידנט ווסט, פירסט ליידיי קרדשיאן

בעולם מתוקן, קים קרדשיאן כבר כנראה היתה אשת הנשיא של מיסטר פרזידנט אוף אמריקה, קניה ווסט - אבל במציאות של 2015, הראפר שזכה בסוג של פרס למפעל חיים מוזיקלי רק מאיים שיתמודד בבחירות. אז מה אם הודה שהיה מסומם תוך כדי הנאום המרגש שלו? גם מיילי היתה על חומרים אסורים כאלה או אחרים לאורך הטקס שהנחתה.

קים קרדשיאן וקניה ווסט בטקס VMA 2015. GettyImages
קים קרדשיאן וקניה ווסט בטקס VMA 2015/GettyImages

אולי החומרים ה"מרגיעים" ששאף לפני שהגיע לאירוע, הם הסיבה שהחליט להתבדח על חשבונה של טיילור סוויפט - שכבר סבלה ממנו בעבר - כשהודיע שהוא מתכוון לנמנם על כתפה של אשתו האוהבת בזמן שהילדה הטובה מקבלת עוד פרס על הבמה . טוב נו, לפחות הפעם הוא באמת יאפשר לה לסיים את הנאום.

היי, אבל מי אמר שהנשיא האמריקני השחור הבא לא יודע לפרגן כשצריך? תראו איך הראפר הקשוח נהנה לנענע את הישבן כשחברו לצ'כונה, The Weekend, נשרף על הבמה. מפרגן יותר מקימי, שישבה משועממת מאחוריו.

אם כבר קרדשיאן ובטן ההריון שלה, שימו לב מי ה-BFF החדשה שלה. שתיהן משוויצות בפרונט בלתי אפשרי, שתיהן מנענעות את האחוריים המבעבעים שלהן, שתיהן נראות לפעמים כאילו היו גבר שהתחפש לאישה. אבל המכנה המשותף הנסתר של ניקי מינאז' ומלכת הריאליטי טראש? שתיהן בקטע של אנקונדה. ביץ'.

ניקי מינאז', קים קרדשיאן. GettyImages
מצאו את ההבדילים. קים קרדשיאן VS ניקי מינאז'/GettyImages
ניקי מינאז', קים קרדשיאן. GettyImages
כמה אהבה/GettyImages

הדמעות של ג'סטין ביבר נוצצות כמו יהלומים

בדיוק כששוטרי אל.איי חשבו שנפטרו ממנו, ג'סטין ביבר חוזר לעשות בלאגן. מספר שהוא חוזר בתשובה? מבכה על חטאים קודמים? הופך למופת של חינוך טוב? לא ולא ולא. במהלך החזרות להופעה שלו על הבמה, ביבר ליקק בהנאה את שלטי ההושבה על הכיסאות באולם הנוצץ (אם מדונה יכלה לנשק את בריטני ספירס המלך טקס פרסי הווידאו, גם ביבס יכול. בערך), אבל איפשהו בדרך, השובבון הספיק לעבור על החוק וכמעט להיעצר, שוב.

הסיבה? הזמר נהג במכונית הפרארי שלו, מעל למהירות המותרת כמובן, ואז גם עקף מכוניות אחרות באופן שסיכן את בטיחות הנהגים על הכביש של לוס אנג'לס. לא פחות משלוש ניידות של שוטרים חסונים טיפלו בו ונתנו לו דו"ח תנועה - מה שכנראה גרם לו לבכות מיד בסיום הנאמבר על הבמה. כי המהירות היא מהשטן.

אבל הילד הרע משך את מרבית תשומת הלב לאו דווקא בגלל השיר החדש שביצע, אלא דווקא בגלל התספורת הביבר החדשה. המון שיער משוך לצד, בצבע זהוב? אז הוא כבר לא נראה כמו לסבית מחוספסת, אך העולם הבין מיד שמישהו מנסה לנכס לעצמו מראה אה-ל-בראד פיט בניינטיז (גברי מדי עבורך, ג'סטין), שמזכיר יותר את הלוק של כוכבת הריאליטי טראש האמריקנית קייט גוסלין (מינוס שמונת הילדים שלה). פחות הצליח לך, גבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי חתיך יותר?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי נשית יותר?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טיילור סוויפט, שייק איט אוף

טיילור סוויפט. AP
טיילור סוויפט/AP

אוף, מה טיילור סוויפט לא תעשה עבור עוד פיסת תהילה. לא הספיק לך פרס הווידאו הטוב ביותר של השנה? כי סוייפט הביאה איתה את כל החבורה המפורסמת, כולל סלינה גומז ושאר הטופמודלז שמקיפות אותה - כשבחרה לחזור על אותו טריק שחוק ולרקוד מול המצלמות כשקמה מהמושב בשורה הראשונה בקהל רק כדי לזוז בפראות לצלילים של פופסטאר שאינו היא, תוך שהיא מדגמנת פרצופים אורגזמיים. תנוחי כבר.

טיילור סוויפט, סלינה גומז. GettyImages
דם רע? טיילור סוויפט והבנות מרימות/GettyImages

וגם זה קרה...

קריס ג'נר, קיילי ג'נר, קורטני קרדשיאן. GettyImages
האם החורגת והאחיות הרעות קרדשיאן, הכי סינדרלה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully