וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה קלואי קרדשיאן?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

4.9.2015 / 0:03

האחות עם הפה הכי גדול של קים, היא כבר לא עוד אחת מבני משפחת הריאליטי-טראש אלא כוכבת בזכות עצמה. איך נראתה קלואי קרדשיאן לפני שהפכה לאישיות לוהטת? וואלה! סלבס חורגת

אימג'בנק GettyImages

לאט ובזהירות אבל בטוח, אנשי משפחת קרדשיאן שהביאו לכם את מלכת הריאליטי-טראש מצד אחד (היי, קים) ודוגמנית בינלאומית מצליחה מצד שני (קנדל הענוגה) - הצליחו להפוך גם את שאר בני המשפחה לכוכבים. נניח, את קלואי קרדשיאן, שבגיל 31 כבר סימנה "וי" על הנחיית תכנית ענק בפריים טיים, חתונת בזק לכדורסלן שהסתיימה בפרידה כואבת, ולאחרונה גם להפוך לאישיות חטובה במיוחד ולכן מתועדת אפילו יותר משהיתה. הכי מתקתקת.

קלואי אלכסנדרה, שציינה בתחילת הקיץ 31 שנות מציאות נושכת - היא לא רק האחות הגבוהה ביותר במשפחה, אלא גם זו עם הפה הכי גדול, ששמועות עקשניות טוענות כי לעומת מה שמאמא קריס אומרת - כלל לא נולדה כבתו הביולוגית של אביה המנוח, רוברט קרדשיאן. זה לא משנה, כי מאז שעלתה לכותרות כחלק מהאחיות החזקות של בתעשיית תכניות המציאות, קיבלה סדרות משלה, הנחתה את הגרסה האמריקנית של "אקס פקטור", ביקרה בישראל וכמובן שהשתתפה בשלל פרסומות כאלה ואחרות. מינימום סלב סוג ב'!

כדי שלא תרגישו שזכיתם להתוודע אל האחות קרדשיאן הצווחנית הרבה אחרי שהתפרסמה, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן יחד עם קלואי, כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה מאז שהיתה צעירונת מתחילה על שטיחים אדומים ועד לימים אלה, שבהם כמעט כל צעד שהיא עושה מתועד מול המצלמות שקולטות כל מילה ופרצוף חושני.


וואלה! סלבס הכי אוהבת את קלואי קרדשיאן, במיוחד אחרי שאמרה לה שהיא אוהבת אותה בחזרה.


עוד מתיחות פנים: להקת הנסון | נטליה אוריירו | אנדריאה דל בוקה | ניל פטריק האריס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully