וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על דמי לובאטו

שירות וואלה! סלבס

21.8.2015 / 0:10

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דמי לובאטו כילדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

# דמטריה דבון "דמי" לובאטו, נוללפני 23 שנים באלבקרקי שבמדינת ניו מקסיקו. בדמה זורמים שורשים אנגלים, אירים וסקוטים מצד אמה והיספנים לטינים, אינדיאנים, פורטוגזים ויהודים מצד אביה. הוריה של דמי התגרשו כשהייתה בת שנתיים בגלל התמכרותו של אביה לסמים ואלכוהול. הגירושין הובילו לניתוק הקשר בין השניים, אולם אביה ניסה לחדש את הקשר. דמי כתבה מספר שירים המתארים את מערכת היחסים הסבוכה עם אביה. ב-22 ליוני 2013 אביה, פטריק מרטין לובאטו נפטר ממחלת הסרטן‏. אחותה של לובאטו היא מאדיסון דה לה גרזה, ששיחקה את חואינטה סוליס, בסדרה "עקרות בית נואשות".

# לובאטו החלה את דרכה בתעשיית הבידור בגיל צעיר. היא השתתפה במספר תחרויות ואף זכתה בתחרות "מיני מיס טקסס" בשנת 2000 . בגיל שבע החלה ללמוד לנגן על פסנתר, ובגיל 10, כשהחלה לרקוד ולקחת שיעורי משחק, למדה לנגן גם על גיטרה. קריירת המשחק של לובאטו החלה עוד לפני גיל ההתבגרות, כאשר שיחקה בשתי עונות בתכנית הטלוויזיה "החברים של ברני" בשנת 2002, לצדה שחקנית צעירה ואנונימית בשם סלינה גומז. הפריצה הגדולה החלה כשהיתה בת 16 והשתתפה בסרט המוזיקלי "קאמפ רוק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיס טקסס ג'וניור. דמי לובאטו/מערכת וואלה!, צילום מסך

# הקשר של לובאטו עם אחת, מיילי סיירוס, התחיל כשנבחנה לתפקיד "האנה מונטנה" (אך הפסידה אותו). בעברה יצאה דמי עם אחיה הגדול של סיירוס, טרייס. בעברה הרומנטי יש קשרים רומנטיים גם עם אלכסנדר דה לאון (סולן להקת "דה קאב"), אלכס נויז, סולן להקת "Honor Society", הזמר ג'ו ג'ונאס, שחקן "מופע שנות ה-70" וילמר ולדראמה וסולן להקת ביג טיים ראש לוגן הנדרסון. גברת רומנטית? כי לובאטו, חזרה לקשר עם ולדראמה והם מנהלים מערכת יחסים בת שנתיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הילדה הזו תהיה כוכבת!/מערכת וואלה!, צילום מסך

# לובאטו סיפרה בעבר שכבר בגיל צעיר סבלה מבריונות בבית הספר שגרמה לה בהמשך לדיכאון, הפרעות אכילה ופגיעה בעצמה. ההתעללות בבית הספר היתה כל כך קשה, שלובאטו השלימה את בחינות הבגרות מהבית. "הם קראו לי זונה ואמרו שאני שמנה ומכוערת, לקחתי את זה ללב וזה כאב", אמרה אז למגזין בריטי. כתוצאה מהבריונות לובטו סבלה במשך שנים מהקאות, הרעבה ודיאטות קיצוניות, שהגיעו לשיא בערב אחד באוקטובר 2010. לובאטו, שהיתה באמצע סיבוב הופעות עם האחים ג'ונאס, הכריזה כי היא פורשת מהטור כדי לאשפז את עצמה במכון גמילה, במטרה לטפל "בבעיות פיזיות ורגשיות". ההכרזה לוותה בדיווחים על קטטה שפרצה בין דמי לרקדנית ליווי של להקת הבנים - אחרי שהקניטה את הכוכבת.

# אגב, הטרגיות של לובאטו לא נגמרו כאן, ב-26 ביולי 2015 נטרף הכלבלב שלה באדי, על ידי זאב ערבות, בחצר האחורי בביתה שבלוס אנג'לס. עצוב.

דמי לובאטו,  ווילמר ולדרמה. www.egotastic.com, צילום מסך
דמי לובאטו ווילמיר וולדרמה/צילום מסך, www.egotastic.com
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקעקועים של דמי/מערכת וואלה!, צילום מסך
דמי לובאטו באירוע Women In Entertainment Breakfast של הוליווד ריפורטר, בוורלי הילס, 1 דצמבר 2013. Jason Merritt, GettyImages
דמי לובאטו. משוחררת, חזקה ומשוקמת/GettyImages, Jason Merritt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully