וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קלואי קרדשיאן מוכנה להיכנס להריון מהחבר החדש שלה"

שירות וואלה! סלבס

17.8.2015 / 11:33

מוכנים לעוד בייבי קרדשיאן? על פי דיווחים בהוליווד - האחות האמצעית במשפחת הריאליטי-טראש קלואי, מנסה להיכנס להריון מבן הזוג הטרי, כוכב ה-NBA ג'יימס הארדן. וואלה! סלבס כדורית

(Spalshnews)

בווידאו: קרדשיאן והארדן חוגגים את יום הולדתו (Splashnews)

קורטני כבר עשתה את זה שלוש פעמים. קים נושאת ברחמה את הבייבי השני שלה. אבל מה עם קלואי קרדשיאן? אל תתפלאו אם בקרוב הכוכבת תאשר את העובדה שהיא מצפה לילד ראשון. כן, על פי דיווחי הצהובונים בארצות הברית, משפחת הריאליטי טראש המפורסמת ביותר בעולם צפויה להתרחב בקרוב, עם צאצא לילדה האמצעית והגבוהה ביותר בפמיליה.

לא, היא לא נשואה ואפילו לא מתקרבת לעבר החופה, אחרי הליך הגירושים הממושך שלה מהאקס המאיים שלה, למאר אודום, אבל זה לא מה שיעצור מהקרדשיאנית להיכנס להריון. אז מי תורם הזרע? הבויפרנד הנוכחי שלה, כוכב הכדורסל של ה-NBA, ג'יימס הארדן. כן, היא מאוהבת עד כדי כך! או פשוט ממש רוצה יורש עצר משלה.


עוד סיפורי סלבס:
מלחיץ: האקס של קלואי קרדשיאן ארב לה ותקף אותה
סעו לשלום: רכב היוקרה החדש של עודד מנשה ועדן הראל
בעירום מלא: קים קרדשיאן מגיבה לשמועות על זיוף הריונה

קלואי קרדשיאן, ג'יימס הארדן. GettyImages
יהיו להם ילדים יפים? קלואי קרדשיאן וג'יימס הארדן/GettyImages

בתקופה האחרונה, מתרבים הדיווחים על כך שקרדשיאן (שביקרה יחד עם קים וקניה ווסט בישראל באביב שעבר) לא רק מוכנה לילדים משלה - אלא תתחיל לפעול בקרוב מאוד בנידון. זאת, אחרי שבתחילת הקיץ נחשף כי היא ושחקן קבוצת "יוסטון רוקטס" המזוקן, מנהלים רומן שמסייע לקלואי להתגבר על הפרידה מאודום (שהתרחשה לפני שנתיים) ומהרומן שניהלה לפני כשנה עם הראפר פרנץ' מונטנה.

הארדן וקלואי, נתפסו יחד על ידי הפפראצי, כשהגיעו לחגוג את יום הולדתו ה-25 של הכדורסלן במועדון לילה בטקסס - ולא הצליחו להוריד את הידיים אחד מהשנייה. "קרדשיאן מאמינה שהוא האחד עבורה", סיפר חבר אנונימי במשפחת קרדשיאן לצהובונים, "הוא נעים הליכות ומעוניין להקים משפחה, בגלל שהוא כל כך בוגר לגילו ובעל ניסיון חיים... אין לו בעיה עם אורח החיים של משפחת הריאליטי".

שלדים בארון

העובדות שלא ידעתם על קלואי קרדשיאן

לכתבה המלאה
קלואי קרדשיאן, ג'יימס הארדן. splash
מאוהבים. קלואי חוגג את היום הולדתו של הכדורסלן בעיר יוסטון/splash

קרדשיאן, שרק לאחרונה הלהיבה את העולם בסט תמונות רטוב במיוחד, לא מודאגת מכך שהבויפרנד הטרי מחפש את הכסף של משפחת הריאליטי ומבינה את חייו של שחקן מקצועי, אחרי הקשר הארוך שלה עם אודום. על פי הדיווחים, רק לאחרונה הארדן חתם על חוזה של 80 מיליון דולר (!) לחמש עונות כדורסל, פלוס חוזה של 200 מיליון (!) דולר עם חברת הלבשה ספורטיבית. הכי מסודרים.


וואלה! סלבס מוכנה לעוד בן משפחת קרדשיאן בעולם. כי אף פעם אין דבר כזה יותר מדי צילומי סלפי.


רכלו על ההריון הפוטנציאלי של קלואי קרדשיאן בפייסבוק

קלואי קרדשיאן. GettyImages
רגע, כבר מוכנה לבטן הריון? קלואי קרדשיאן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully