וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטלין ג'נר מודה: "אני לא מרוצה מהקול הגברי שלי"

21.7.2015 / 10:37

האישה הכי חזקה בעולם כיום מודה בפוסט שפרסמה כי למרות המראה הנשי שלה ולמרות שהיא מאוד מרוצה מהתוצאה, עדיין יש דבר אחד שמפריע לג'נר - הקול הגברי שלא השתנה. וואלה! סלבס מרימה

AP

זוכרים את הנאום המרגש של קייטלין ג'נר בשבוע, שעבר לאחר שקיבלה את פרס האומץ? נכון שגם אתם הזלתם דמעה ומאוד התרגשתם? אבל רגע של אמת, תודו שגם אתם שמתם לב שלמרות הלוק המדהים (הורס!) של מיס ג'נר - היה משהו קצת מוזר בכל ההופעה - הקול שלה?

נכון, המאמא הכי לוהטת בהוליווד עדיין לא סיימה את הטיפול ההורמונלי שיגרום לגוון הקול שלה להפוך לנשי יותר. ג'נר, כך מתברר, התבאסה אף היא מהעובדה שהקול שלה עדיין גברי מדי ואף כתבה על כך בבלוג האישי שלה - שבו היא מסבירה כמה היה לה קשה לראות את הנאום המרגש ולשמוע את הקול שלה.


רוצים עוד רכילות?
דנה פרידר קוטפת קמפיין נחשק
איך קוראים לבן של עדי הימלבלוי?

קייטלין ג'נר. AP
נאום חוצב להבות. קייטלין ג'נר/AP

"זה היה קצת קשה עבורי לצפות בעצמי", שיתפה ג'נר, "בזמן שהרגשתי שאני נראית מהמם והשמלה מדהימה, עדיין יש לי בעיה עם הקול", סיפרה והוסיפה, "יש כל כך הרבה חוסר הבנה כלפי הקהילה שאני נמצאת בה, אנשים לא מבינים את נושא הטרנסג'נדרים... עכשיו אני במעמד שאני יכולה להסביר לאנשים, לגרום להם להבין שמדובר בנושאים רציניים שמשפיעים על הרבה אנשים".


כבר עשיתם לייק לוואלה! סלבס באינסטוש? כנסו!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קייטלין ג'נר. AP
מזילה דמעה בטקס. ג'נר/AP

בנוסף, סיפרה ג'נר כמה קשה היא התאמנה לקראת הנאום, וחשפה שלמרות שקראה את הכל ממסך שניצב מולה - היא עדיין חששה, כי אובחנה בילדותה כדיסלקטית, אך מאז ומתמיד הפחד הגדול שלה היה לנאום מול אנשים. "התאמנתי והתאמנתי והתאמנתי", סיפרה ג'נר, "רק בשביל לעשות את זה בצורה הטובה ביותר. בשביל לעמוד מול אנשים ולקרוא נאום שלם מפרומטר היה ענק".


וואלה! סלבס עדיין מחכה שישתנה לה הקול מאז בת המצווה. הרופא המליץ לה להפסיק לעשן ארבע קופסאות סיגרים ביום.


מה דעתכם על הקול של קייטלין? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully