וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרמה של דמי מור: צעיר נמצא מת בביתה

שירות וואלה! סלבס

20.7.2015 / 9:47

את זה ההוליוודית לא צפתה - בחור בן 21 נמצא מת בבריכה שבאחוזה הפרטית שלה, זאת ככל הנראה אחרי שלא ידע לשחות וטבע. מור, שלא היתה במקום בזמן האירוע: "אני בהלם מוחלט". וואלה! סלבס מצילה

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: מור בעוד אירוע הוליוודי (אימג'בנק, Gettyimages)

דמיינו מצב שבו אתם מבלים מחוץ לביתכם, כשלפתע אתם מקבלים הודעה שמישהו מת באחוזה הפרטית שלכם. כן, מישהו פשוט טבע בבריכה ומת. קצת מלחיץ לא? תרימו טלפון לכוכבת ההוליוודית דמי מור ותשאלו אותה מה עובר עליה, כי זה בדיוק מה שקרה לה בסוף השבוע האחרון.

אתרי הבידור מעבר לים מדווחים כי בסוף השבוע האחרון, בזמן שמור ובני משפחתה שהו מחוץ לבית, ערכה מנהלת משק הבית שלה מסיבה בווילה המפוארת בבוורלי הילס שבבעלותה. המסיבה, כך מדווחים, כללה חברים טובים של המטפלת, פלוס לא מעט בקבוקי אלכוהול, שנגמרו כאילו היו מים.


רוצים עוד רכילות?
הג'וב המפתיע של סתיו סטרשקו
כוכבי הביצה מגלים: "ביליתי בחוף נודיסטים"

דמי מור מגיעה להסרת הלוט במטה Seedling's Arts District, לוס אנג'לס, מאי 2015. AP
רק שלום! דמי מור/AP

בשלב מסויים, עזבו כל האנשים את הבית והשאירו את הטובע לבדו. למרות שכנראה החליט להיכנס לבריכה, שכח שהוא לא ממש יודע לשחות. בבוקר למחרת - חבריו גילו כי חברם הטוב טבע בבריכה. נסיונות החילוץ לא ממש עזרו וצוות אנשי החילוץ שהגיעו למקום, נאלצו לקבוע את מותו.

על פי הדיווחים, בגופו של אדנילסון סטיבן וולה, לא נמצאו כמויות גדולות של אלכוהול והוא כנראה נלחץ מהעובדה שלא ידע לשחות וטבע. מור ומשפחתה, ששהו מחוץ לעיר, קיבלו את הבשורה המרה ושעות אחר כך, שוחררה ההצהרה הרשמית של השחקנית שבבעלותה האחוזה.

"אני בהלם מוחלט", הסבירה מור, "הייתי מחוץ למדינה, כדי לחגוג יום הולדת עם בנותי כשקיבלתי את הבשורה המרה". עוד הוסיפה ש"אובדן ילד הוא טרגדיה אדירה ולבי יוצא למשפחתו וחבריו של האיש הצעיר. אנא כבדו את פרטיותינו בזמן הרגיש הזה".


וואלה! סלבס תוהה בקול: האם דמי מור לא סבלה מספיק בחייה?


מה דעתכם על הטרגדיה? רכלו לנו בפייסבוק

מתיחת פנים

צפו: איך השתנתה דמי מור?

לכתבה המלאה
דמי מור לובשת ויקטוריה בקהאם. GettyImages
מי טבע בבית שלי? דמי מור/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • דמי מור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully