וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטלין ג'נר הזמינה את כל משפחת קרדשיאן לטקס נוצץ, מלבד את האקסית!

15.7.2015 / 15:34

מתברר שלגברת שפעם היתה אדון, יש אומץ. אחרת, למה קייטלין ג'נר ביקשה מכל משפחת הריאליטי טראש לכבד אותה בנוכחותם כשהיא מקבלת פרס נוצץ, אבל מהאקסית דרשה להישאר בבית? וואלה! סלבס שייד

עיבוד תמונה

הו, קרדשיאן-קרדשיאן, משפחה שכזאת, כנראה יש רק בתכניות הריאליטי טראש הכי הוליוודיות בעולם. קודם, האב החורג ברוס ג'נר מחליט שהוא עובר הליך לשינוי מין, אחר כך מתראיין על זה בפתיחות מול העולם ואז נחשף בתור עצמו החדש - קייטלין ג'נר, אישה, זו שמרגשת את המעריים ברחבי הגלובוס.

עכשיו אחרי שהבלאגן סביה נרגע, הגיע זמנה של קייט להסתכסך עם האקסית, שהיא במקרה גם האם השולטת של הקרדשיאנ'ז - קריס ג'נר. אחרת, אי אפשר להבין למה קייטלין בחרה להזמין את כל בני משפחתה המפורסמת להגיע לטקס פרסים שבו תזכה לכבוד של מלכה, כלומר כולם מלבד גרושתה (אשתו של ברוס לשעבר), שהתבקשה שלא להגיע יחד איתם. אאוץ', הציפורניים המטופחות נשלפות.


עוד סיפורי סלבס:
יהודה לוי מודה: "לא חשבתי שאתאהב שוב"
טירוף: מי מאיים לרצוח את ריהאנה?
עדי הימלבלוי לוהטת אחרי ההריון

אילוסטרציית מריבה. עיבוד תמונה
אז את שומעת מיס ג'נר, אל תכיני את השמלה. קייטלין VS קריס/עיבוד תמונה

אחרי שחשפה את סיפורה, כוכבת הריאליטי שפעם היתה אב המשפחה והיום מתפקדת על תקן האם החורגת - זכתה להזמנה מיוחדת לטקס פרסי "ESPYs", טקס פרסים ספורטיבי שבו תקבל את "פרס האומץ" השנתי לשם כבוד על תרומתה לספורט. ג'נר, שהיתה בעברה ספורטאי אולימפי זוכה מדליות, תעלה על הבמה הערב (ד') ותדבר לראשונה מאז הראיון המפורסם ההוא שבו גילתה כי היא למעשה חשה כל חייה כנפש נשית בגוף גברי.

אל יציע הכבוד של ג'נר באולם הטקס, כך לפי דיווח האתר TMZ, הטרנסג'נדרית הזמינה את כל בני משפחתה המפורסמת. כולל הבנות החורגות קים קרדשיאן, קלואי וקורטני (שנפרדה לא מזמן מבן הזוג סקוט דיסיק), רוב קרדשיאן (שכנראה לא יגיע בגלל הפרנויה שלו מהמצלמות) קנדל וקיילי ג'נר הביולוגיות ואף את ילדיו משתי נשותיו לפני קריס. אבל מהאקסית, בחר להתעלם באופן מופגן.

"קריס פשוט כבר לא חלק מהמשפחה שלה, לעומת הילדים", מספר קרוב לקלחת, "זה לא שהאקסיות של קייטלין חגגו איתה את יום האב". נו, זה נכון. או שג'נר פשוט מפחדת שליידי אחרת תגנוב לה את ההצגה.


וואלה! סלבס לא מוזמנת לאירועים משפחתיים מאז שחיסלה את הלזניה, שני מגשי פיצה, הסלטים ושתי עוגות - עוד לפני שהאורחים הגיעו לבופה.


רכלו על השייד של קייטלין ג'נר בפייסבוק

פותחת פה

קריס ג'נר על קייטלין: "למה בכלל התחתנת איתי?"

לכתבה המלאה
ברוס ג'נר, קריס ג'נר. GettyImages
פעם, כשקייטלין עוד היתה נשואה לה. ברוס וקריס ג'נר/GettyImages
משפחת קרדשיאן, קייטלין ג?נר. אינסטגרם, צילום מסך
הם כן הוזמנו. קייטלין ג'נר וילדי משפחת קרדשיאן/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully