וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: קורטני קרדשיאן נפרדה מסקוט דיסיק

שירות וואלה! סלבס

6.7.2015 / 21:00

תשע שנים שכללו שלושה ילדים, שתי פרידות קצרות ואינספור בעיות, משברים וצרות מתועדות הגיעו לקיצם - האחות לבית קרדשיאן, קורטני ובן זוגה סקוט דיסיק נפרדו. וואלה! סלבס לא עומדת בקצב

splash

יום לא טוב לאהבה. אחרי שמועות ודיווחים בחו"ל עכשיו זה רשמי: האחות הגדולה במשפחה הכי מתוקשרת בעולם, קורטני קרדשיאן, זרקה את בן זוגה בתשע השנים האחרונות ואבי שלושת ילדיה סקוט דיסיק כך מאשרים בסביבתם הערב.

הזוג הטראשי והלא יציב, פירק את החבילה בסוף השבוע האחרון, בזמן שהמשפחה המפורסמת חגגה את יום העצמאות האמריקאי,כך מאשר מקורב למשפחה לערוץ הבידור E! "קורטני תמיד חזרה לסקוט ועמדה לצידו, אבל עכשיו עם שלושה ילדים על הפרק זה כבר חוזר על עצמו ונמאס לה מכך, היא חייבת לעשות הכל לטובת הילדים".



רוצים עוד חדשות חמות?
איציק זוהר ונטלי עטיה נפרדו
אלכסה דול הובהלה לבית חולים
רגע לפני החופה: סיון קליין וזיו קורן בערב זוגות

סקוט דיסיק, משפחת קרדשיאן. ספלאש
התמונות המפלילות של סקוט דיסיק עם האקסית/ספלאש

הפרידה הטרייה מגיעה אחרי דיווחים על קרע ביחסים בין השניים בעקבות תמונות פפארצי שפורסמו השבוע בה נראה כוכב הריאליטי בן ה-32 צמוד מאוד לאקסית שלו בעת חופשה במונטה קרלו, "סקוט מתרוצץ ומספר לכולם שהוא רווק, קורטני זרקה אותו אחרי שראתה את התמונות שלו, הוא לא היה בבית אחרי חודש של מסיבות ובילוים".



דיסיק הניו יורקי, שרק לפני כחצי שנה קיבל לעולם את ילדו השלישי המשותף עם קרדשיאן, נראה צמוד לחברתו לשעבר - הסטייליסטית קלואי ברטולי, שצעירה ב-11 שנים מבת הזוג שלו. בין השאר, הוא תועד מדסקס איתה על כיסא שיזוף בחוף הים וכן נוגע בגבה בזמן שהיא מאכילה אותו, בשעה שישבו יחד ללאנץ' בעריית הנופש הצרפתית. מסעיר מספיק על מנת לעורר את זעמה של קורטני, שנותרה בבית בארצות הברית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קורטני קרדשיאן, סקוט דיסיק. GettyImages
דיסיק וקרדשיאן בדצמבר האחרון/GettyImages

"קורטני מתנהגת בגבורה ואומץ" מספר אותו מקור פטפטן, "אבל כבר נמאס לה, היא לא יכולה יותר. זה משפיל וחסר כבוד. עוד כמה היא אמורה לספוג ממנו?" חבריהם הקרובים מודאגים במיוחד מכך שנדמה שלסקוט לא אכפת כל כך מההשלכות למעשיו. " הוא לא מפסיק לשתות ולבלות, הוא כבר היה בצרות בעבר, אבל זה כבר הגיע לשפל חדש".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרדשיאן במהלך ההריון האחרון שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם השניים, שהפעם האחרונה שבה תועדו יחד היתה בחודש מאי האחרון, אכן ייפרדו (מה שקרה מספר פעמים בעבר, לתקופות קצרות) - הם לא יצטרכו להתגרש באופן רשמי, זאת כיוון שמעולם לא נישאו. במהלך השנים הפך דיסיק לכוכב מרכזי בריאליטי טראש המשפחתי, גם כאביהם של מייסון (5), פנלופה(3) והבייבי ריין, שנולד בחודש דצמבר האחרון.





וואלה! סלבס נפרדה מבן זוגה האחרון אחרי שלא חלק איתה את משולש הפיצה האחרון

סקוט דיסיק, משפחת קרדשיאן. ספלאש
רק ידידים? סקוט דיסיק והאקסית קרובים./ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully