וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז ריהאנה יצאה לארוחת ערב, בלי חזייה!

שירות וואלה! סלבס | צילום: Splashnews

1.7.2015 / 14:20

הילדה הרעה ממש לא ניסתה למשוך תשומת לב לעבר החזה שלה, שוב. טוב, אולי העובדה שריהאנה לבשה חולצה שקופה מול הפלאשים, אך ויתרה על החזייה, מעידה על ההיפך. צפו והחליטו. וואלה! סלבס בוחנת

ספלאש

בווידאו: ריהאנה מבלה בחוף, לבושה קצת פחות

גבירותי ורבותי, ההיסטוריה חוזרת בפעם המי יודע כמה. טוב, לפחות במקרה של ריהאנה - אחת האושיות הלוהטות ביותר בתעשיית הבידור העולמית, ילדה רעה דלוקס - שאוהבת להשוויץ שוב ושוב בנתונים שהטבע נתן לה.

כן, אתמול (ג') זה שוב קרה מול הפלאשים הבוהקים של צלמי הפפראצי, כשרי-רי יצאה מעוד בילוי ערב רגוע, רק כדי להדהים את העולם עם החזה מנקר העיניים שלה, שנחשף לחלוטין תחת החולצה השקופה. שוב. המעריצים אולי סוערים בגלל הפטמות המשתוללות של ריהאנה, אבל אפילו צלמי הפפראצי כבר מפהקים!


עוד סיפורי סלבס:
ריהאנה משיבה אש למפורסם שהכה נשים
אחרי הנשף: ריהאנה משתוללת עם הפטמות בחוץ
היא ממש קרדשיאן! קייטלין ג'נר מככבת במחשוף עמוק

ריהאנה. ספלאש
טוב, באמת שידעת שיהיו שם צלמים. ריהאנה/ספלאש
ריהאנה. ספלאש
מעיל העור? מיותר! רי-רי והפטמות/ספלאש

ייתכן שהילדה הרעה מברבדוס התקנאה בתיעוד הפטמות המדוברות של הנמסיס העירומה הגדולה ביותר שלה - קים (אופס, עשיתי זאת שוב) קרדשיאן והחליטה על מתקפת נגד. האיוונט: ארוחת ערב רגועה במסעדה האהובה עליה בלוס אנג'לס. על תקן ה"קניה ווסט" שלה: אחיה הצעיר, שכנראה לא נבהל מאחותו הסמי-עירומה, שדגמה מולו מנות גרומה כשכל החזה שלה בחוץ.

ריהאנה אולי נעטפה במעיל עור שהונח על כתפיה, אך לא ממש השתמשה בו על מנת להסתיר את איבריה. כך שמיד כשיצאו מהמקום בדרכם לבילוי במועדון לילה נחשב בעיר, הפלאשים גרמו לפירסינג בפטמות שלה להבריק מול העולם כולו - לשמחת הצלמים המציקים וכל שאר החטטנים, כמובן. אבל רגע, גם הבויפרנד הספורטיבי שלה, קארים בנזמה, מאשר?


וואלה! סלבס לא מתרגשת מפטמות. יש לה שלוש כאלה!


רכלו על החשיפה של ריהאנה בפייסבוק

לבושה, אבל שונה

מתיחת פנים: איך השתנתה ריהאנה?

לכתבה המלאה
ריהאנה. ספלאש
מה אחיך אומר? ריהאנה ואחיה קרובים/ספלאש
  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully