וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה הנסיך וויליאם?

וואלה! סלבס | צילום: AP, אימג'בנק - GettyImages

15.5.2015 / 0:10

מלך אנגליה לעתיד הפך לאחרונה לאב צעיר לשניים, אבל השיער המקליש שלו גורם להיראות... רגע, בן כמה הוא בדיוק? צפו וגלו איך נראה הנסיך וויליאם במהלך השנים. וואלה! סלבס שרביט

אימג'בנק GettyImages

הידד, הממלכה הבריטית צהלה ושמחה, בתחילת החודש נולדה נסיכה חדשה למשפחת המלוכה. ילדתו השנייה של הנסיך וויליאם - או דוכס קיימברידג' עבורכם - זה שיום אחד ככל הנראה יוכתר למלך המפורסם ביותר בעולם (אם פרינס צ'ארלס רק יאפשר לו), הפכה את וויליאם לאבא בן ה-33 (כמעט) של יורש העצר העתידי של הממלכה וגם של אחותו הקטנה.

לאור החגיגות המלכותיות, אי אשפר שלא להתייחס לאיך שנראה פרינס וויליאם רק כמה שנים אחורה, כשעוד היה צעיר ורענן. מי ידע שהבלונדיני הנאה, שתועד לאורך כל חייו (מאז לידתו לנסיכה דיאנה המנוחה, דרך לימודיו בקולג' שם פגש את אשתו לעתיד, קייט מידלטון, ועד לשירותו הצבאי כטייס), יראה מהר מהצפוי כמו סבו, סבתו ואביו - ויאבד שיער כשהוא בתחילת שנות השלושים לחייו. ובכן, כאשר כל חייך אתה מושך תשומת לב, קצת קשה להתחמק מתיעוד לאורך השנים.

איך נסיך הלבבות של קווין אליזבת' התבגר עם השנים? כדי לבחון מה קרה לפנים של הנסיך וויליאם, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן של בית המלוכה - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שהפרינס עבר מאז שהיה ילדון שובב ועד לשנים האחרונות, כשהוא אחד האנשים המוכרים ביותר שמנהלים חיים של דמות מהאגדות.


וואלה! סלבס תמיד חשה מלכה. מלכת טראש.


עוד מתיחות פנים: בייבי ספייס | הת'ר לוקליר | גבריאל קרטריס | טיפני ת'יסן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully