וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום שאחרי החשיפה: "ברוס ג'נר מאושר וחש הקלה"

שירות וואלה! סלבס

27.4.2015 / 11:26

הראיון המדובר שבו כוכב "משפחת קרדשיאן" סיפר שהוא למעשה אישה, עורר תגובות סביב העולם. כעת, אחרי שההתרגשות נרגעה, קרוביו טוענים שברוס ג'נר "מוצף באושר כי הוא כבר לא חי בשקר". וואלה! סלבס ואליום

צילום: Splashnews

אישה, אישה, אבל מאושרת: בימים שאחרי שידור הריאיון המדובר של כוכב הריאליטי, ברוס ג'נר, אבי משפחת קרדשיאן חש "מאושר מתמיד, מרוצה, כיוון שהוא לא מרגיש שהוא חי בשקר יותר". לפי מקורביו של הספורטאי האולימפי לשעבר, החשיפה הגדולה שלה זכה והבאז החיובי סביב החשיפה בפני המצלמות - שהוא למעשה נולד גבר אך הרגיש כל חייו כאישה ונמצא בימים אלה בתהליך לשינוי מין, גרמו להקלה עצומה עבורו ועבור בני משפחתו. פיו.


עוד סיפורי סלבס:
איך האקס של קים קרדשיאן הגיב על הווידוי של ברוס?
עלה ברשת: ג'נט ג'קסון בעירום מלא
איל קיציס וטלי מורנו בדייט לילי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאושר/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי הדיווחים בתקשורת האמריקנית, ג'נר, בן ה-65, "פשוט נדהם מכל התגובות החיוביות ברשתות החברתיות שפורסמו, בעקבות שידור הראיון עם דיאן סוייר", סיפר חבר קרוב של אבי המשפחה הכי טראשית בתעשיית הבידור. "ברוס מרגיש טוב עם החשיפה, כיוון שהוא מאמין שעזר לאנשים אחרים במצבו. לאחרים שמרגישים כמו שהוא מרגיש", הסבירו אנשים מתוך המשפחה, שחבריה חשים הקלה אף הם, למרות שההסתגלות למצב החדש קשה.

"ברוס בעיקר מרוצה מכך שיוכל להמשיך בתהליך הפיכתו לאישה, בלי הפרעות", סיפרו המקורבים למשפחת הריאליטי טראש על איש, סליחה אשת השעה, "בתקופה האחרונה, הוא נראה מרוצה יותר מחייו החדשים. הוא מרגיש בנוח לצאת מהבית כשהוא עם ליפסטיק ולק על הציפורניים. הוא מרגיש בטוח יותר בעצמו, רגוע ובטח שמוצף באושר".

הראיון המלא

"כן, אני אישה. קים קיבלה את זה הכי טוב"

לכתבה המלאה
ברוס ג'נר. nydailynews.com
צילום מסך, עיבוד תמונה
כבר בלבוש אישה. ג'נר/עיבוד תמונה, nydailynews.com צילום מסך

רגע אחרי שידור הראיון המדובר, ג'נר זכה לתמיכה פומבית מאושיות הוליוודיות אך גם מבני משפחתו הקרובה. "אהבה היא האומץ לחיות את החיים כפי שאתה באמת, בגרסה הטובה ביותר שלך. ברוס הוא אהבה, אוהבת אותך", כתבה הבת החורגת קים קרדשיאן, "הכנות שלך פתחה דלתות עבור אחרים, באומץ לחיות חיים אותנטיים", זאת לצד התגית "בת גאה".

בנותיהם המשותפות של ברוס וגרושתו המפורסמת קריס ג'נר, קנדל וקיילי, פרסמו תגובה מסודרת אחרי הראיון. "אנו אוהבות את אבינו, יש לו לב גדול ואנו רוצות שיהיה מאושר. אם הוא שמח, כך גם אנחנו", אמרו. באופן לא רשמי, קיילי בת ה-17 צייצה בחשבון הטוויטר שלה עד כמה היה לה קשה עם התהליך באופן מובן, "אגיד מה שיש לי לומר בזמן שלי, אבל העיסוק לא צריך להיות בי. אני גאה בך אבא, הגיבור היפה שלי". קריס עצמה, יצאה בהצהרה רשמית כי "לא רק שיכולתי לקרוא לו בעלי במשך 25 שנים ואבי ילדי, אלא שאני יכולה לכנות אותו כעת הגיבור שלי".


וואלה! סלבס מרוצה מכך שאכלה ארבע ארוחות, עד השעה 12 בצהריים.


רכלו על ברוס ג'נר ומשפחת קרדשיאן בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חושפני. ברוס ג'נר במהלך הראיון המדובר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully