וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד ראשון: ברוס ג'נר בבגדי אישה

שירות וואלה! סלבס

22.4.2015 / 20:10

אחרי שיוף הגרגורת, נטילת הורמונים והחלקת השיער - בדרך להפוך לאישה, כוכב הריאליטי ברוס ג'נר תועד על ידי הפפראצי כשהוא מבלה בשמלה נשית. מי בת המשפחה שלבשה את זה קודם? וואלה! סלבס ענוגה

ברוס ג'נר. nydailynews.com, צילום מסך
בשמלת פסים ושיער חלק. ברוס ג'נר/צילום מסך, nydailynews.com

הקהילה הגאה יכולה להוסיף לרשימה שלה עוד נציג, או יותר נכון נציגה חדשה. ולא סתם אחת, אלא מישהי בעלת ייחוס משפחתי ושם בינלאומי - ככה זה שברוס (ברוסילה) ג'נר כבר לובש בגדי נשים, רגע לפני שהוא משלים את תהליך שינוי המין שלו.

ברוס ג'נר. nydailynews.com, צילום מסך
סחטיין על השסע/צילום מסך, nydailynews.com
ברוס ג'נר. nydailynews.com, צילום מסך
מראה מראה שעל הקיר, מי הכי נשית בעיר? ג'נר/צילום מסך, nydailynews.com

קבלו את האישה החדשה בבית משפחת קרדשיאן-ג'נר, משפחת הריאליטי טראש הכל כך מפורסמת. אחרי שהתרגלתם לקריס, קורטני, קים, קלואי, קנדל וקיילי, עכשיו נוספת בחורה חדשה למשפחה, כן, ברוס, זה שפעם היה אבי המשפחה, מסיים בימים אלה את תהליך שינוי המין שלו והופך לאישה.

אחרי שהחל ליטול הורמונים נשיים, עבר ניתוח לשיוף הגרגורת, החליק את השיער ומרח לק על הציפורניים - אבי המשפחה הכי טראשית בעולם, כנראה, משלים את התהליך ומתועד כאשר הוא לובש שמלת פסים, בחצר ביתו תוך כדי שהוא מעשן סיגריה.

אם הלוק הזה מוכר לכם, זה רק בגלל שבנותיו החורגות ואשתו לשעבר לבשו שמלת פסים דומה בעבר. אז איזו בת משפחה לבשה את זה הכי טוב? קים, קורטני, קלואי, קריס או שמא האישה החדשה במשפחה - ברוסילה?

בהוליווד מאשרים

בהוליווד מאשרים: "ברוס ג'נר הופך לאישה"

לכתבה המלאה
ברוס ג'נר. nydailynews.com
צילום מסך, עיבוד תמונה
מי לבשה את זה טוב יותר? קים, ברוס וקלואי קרדשיאן/עיבוד תמונה, nydailynews.com צילום מסך

כבר כמה שנים שהשמועות בדבר השינוי שעובר מר ג'נר, משגעות את הוליווד. בתחילה, הכחישו בני המשפחה את הדיווחים בצהובונים, אך בתקופה האחרונה החלו בני משפחת קרדשיאן החלו להביע תמיכה באב החורג באופן פומבי אך מרומז, על מנת שלא לפגוע בו. בסוף השבוע הקרוב אף ישודר ראיון עם דיאן סויר, שבו ג'נר צפוי לדבר לראשונה על התהליך שהוא עובר ויחשוף את כל האמת.


וואלה! סלבס מתפללת שנים שיהיה לה את האומץ של ברוס והיא סוף סוף תתן לאישה שבה לפרוץ החוצה.


רכלו על ברוס ג'נר בשמלה גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully