וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה גבריאל קרטריס?

וואלה! סלבס | צילום: AP, אימג'בנק - GettyImages

24.4.2015 / 2:34

רגע אחרי יום העצמאות, קבלו את הדמות הכי פרו-ישראלית של "בוורלי הילס 90210" - אנדריאה זקרמן. גבריאל קרטריס שיחקה תיכוניסטית כשהיתה בת 30, אבל כך היא נראית היום. וואלה! סלבס גיקית

אימג'בנק GettyImages

יהודייה לפחות כמו ברברה סטרייסנד, רצינית יותר מראש הממשלה גולדה מאיר, גיקית אפילו יותר מאשר אלברט איינשטיין: קבלו את אנדריאה זקרמן מ"בוורלי הילס 90210", או השחקנית שגילמה את החנונית המקורית של שכונת הזוהר בלוס אנג'לס, גבריאל קרטריס, כפי שהיא נראית היום. לכבוד החגיגות למדינה, קבלו את השינוי שעבר על יהודיית המחמד של הדרמה מהניינטיז - מאז ועד היום.

קרטריס, היום כבר בגיל 54 (בערך בגיל של הורי הילדים שראו את סדרת הלהיט בזמן אמת!), התקבלה לסדרה על תלמידי התיכון כשהיתה בת לא פחות מ-29. העובדה ששיחקה תלמידת תיכון בת 16, לא הפריעה לה להפוך לסטארית כמו ברנדון, קלי והשאר. באמצע הניינטיז פרשה מהסדרה, רק כדי לחזור לעונות האחרונות שלה, אחרי שהביאה לעולם שתי בנות מבעלה. לא שזה סייע לה להצליח ככוכבת הוליוודית בפרויקט דרמטי אחר (אלא אם הנחיית טוק שואו כושל הוא הצלחה).

רגע אחרי שיימאס לכם לנפנף בדגל ישראל, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם אנדריאה הרצינית - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה מאז שהייתה האישה הכי בוגרת על סט הצילומים ועד לימים אלה. תוכלו לבחון מה עבר על פניה בין השנים בתיכון (כלומר, עשור אחרי) ועד לשנים האחרונות. מיס זקרמן, עדיין בקראש על ברנדון?


וואלה! סלבס תמיד אהבה את החברים שלה גיקים. לא מזמן הם לימדו אותה לקשור את השרוכים בנעליים!


עוד מתיחות פנים: טיפני ת'יסן | לוק פרי | ג'ני גארת' | ג'ייסון פריסטלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully