וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמת האקס: ניקי מינאז' התארסה, החבר לשעבר הדליף תמונות עירום?

שירות וואלה! סלבס

19.4.2015 / 12:00

הראפרית התארסה בשבוע שעבר לבויפרנד שלה בחודשים האחרונים, אך מי מנסה להרוס את החגיגות ומדליף לרשת תמונות עירום שלה? ייתכן מאוד שמדובר באקס של מינאז', זה שבילה איתה עשר שנים. וואלה! סלבס אישום

ניקי מינאז', ספארי סמואלס. GettyImages
כיסה אותה באהבה, שצונזרה בתמונה למטה. ניקי מינאז' והאקס, ספארי סמואלס/GettyImages

הסיפור הבא עסיסי אפילו יותר מהישבן של ניקי מינאז', למרות שהוא כולל כמה תמונות חושפניות בהחלט של האישה עם הפה הגדול: רגע אחרי שנודע כי האמנית ההיפ הופ הפרובוקטיבית ככל הנראה התארסה לבן הזוג שלה בחודשים האחרונים, הראפר האמריקני מיק מיל - מישהו החל להדליף לרשת תמונות עירום חושפניות בהחלט של מינאז', כולל כאלה פורנוגרפיות בהחלט, שאפילו הראפרית בעצמה לא היתה מפרסמת בחשבון האינסטגרם שלה.

רגע, זה לא הכל, כי לפי שעה, החשוד העיקרי בפרסום התמונות האלה הוא לא אחר מאשר האקס שלה, זה שבילה איתה אחת עשרה שנים (!) של אהבה עד לחודש דצמבר האחרון. החבר שלעבר, ספארי סמואלס, מכחיש הכל כמובן וטוען שמישהו שמתחזה לו משחרר את התמונות האישיות. סקנדל!


עוד סיפורי סלבס:
קורעת את התחת: ניקי מינאז' מדגמנת ישבן
מי הרס לנינט טייב את מסיבת ההפתעה?
שלמה ארצי מבלה בשוק הפשפשים

ניקי מינאז'. טוויטר, צילום מסך
למה שיהנה מכל הטוב הזה לבד? מינאז' מתערטלת/צילום מסך, טוויטר

הכל החל כאשר מינאז' צייצה בסוף השבוע שעבר אייקון של טבעת יהלום, ואז גם תמונה של טבעת בצורת לב זהוב מעוטר באבני חן - שגרמה לתעשיית הבידור האמריקנית לברך את מינאז' על אירוסי הבזק שלה לראפר שאיתו היא מבלה בארבעת החודשים האחרונים. למרות שהתכשיט על אצבעה של מינאז' מוערך בשווי של 500 אלף דולר (!), מינאז' לא אישרה את האירוסים באופן רשמי.

אבל רק כדי להעיב על החגיגות, בתזמון חשוד עם פרסום הצעת הנישואים שהייתה (או לא הייתה), חשבון טוויטר שנושא את שמו של האקס המיתולוגי של מינאז' - החל לפרסם תמונות פרובוקטיביות של מינאז'. חלקן כבר הופיעו בעבר ברשת, אבל תמונות אחרות (כאלה שבהן מינאז' עירומה ומכוסה בנוזלי גוף גבריים), יכולות להביך את הראפרית.

מה חדש?

מינאז' מצטלמת בעירום במקלחת

לכתבה המלאה
ניקי מינאז'. טוויטר, צילום מסך
התמונות האלה מוכרות? ברור/צילום מסך, טוויטר
ניקי מינאז'. טוויטר, צילום מסך
טוב, לא רק הפטמות של מינאז' צונזרו בתמונה הזו!/צילום מסך, טוויטר

סמואלס עצמו, שמנהל חשבון טוויטר שונה לחלוטין מזה שמדליף את התמונות בימים האחרונים, טוען בפני המעריצים של הזמרת, הישבן והעולם כולו - שהוא לא האיש שנוקם במי שהיתה חברתו במשך עשור. נו, זו שכנראה התגברה עליו מהר מהצפוי, אחרי שנפרדו בחג המולד האחרון.

"כל מי שהוא בעל חצי מוח. יש לי רק פרופיל טוויטר אחד", הצטדק סמואלס, "חבל שאני בכלל צריך להתייחס לזבל הזה, אבל יש לי רק חשבון אחד... מי שלא יודע לקרוא, שיילמד... לא הייתי עושה שום דבר שיפגע בה בפומבי", כתב ברשת. נניח, זה לא שהתמונות אישיות מדי.


וואלה! סלבס סובלת רק מדליפה של תאים אפורים במוח. הלוואי שהיתה סתומה.


רכלו על השערורייה של ניק מינאז' בפייסבוק

ניקי מינאז'. טוויטר, צילום מסך
טבעת האירוסים של מינאז'? התמונה הלבבית שלה/צילום מסך, טוויטר
ניקי מינאז', מיק מיל. ספלאש
בשעה טובה או משהו. ניקי מינאז' והראפר מיק מיל/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully