וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה טיפני ת'יסן?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

17.4.2015 / 0:05

איך הפכה המעודדת החמודה מ"הצלצול הגואל" לכלבה של "בוורלי הילס 90210"? שימו לב לשינוי שעבר על המראה של טיפני (אמבר) ת'יסן, או כפי שאתם זוכרים אותה - ואלרי מלון. וואלה! סלבס ביץ'

אימג'בנק GettyImages

חובבי ניינטיז? עזבו אתכם מברנדה וולש, הכלבה האמתית של "בוורלי הילס 90210" היתה בכלל הדמות שמילאה את מקומה - ואלרי מלון, או מי שגילמה אותה, השחקנית טיפני אמבר ת'יסן. הרבה לפני שחליטה להסיר את ה"אמבר" משמה המלא ובילתה בחברת ברנדון, דונה וקלי, כיכבה על המסך בסדרת הלהיט לנוער "הצלצול הגואל" - והפכה למושא תשוקה ברחבי העולם.

ת'יסן, כיום כבר בת 41, השתובבה במסדרונות בתי הספר התיכון של האולפנים מאז שנות ה-80 המאוחרות, כשהיתה בת 16 בלבד (!) וגילמה את הילדה הטובה והמעודדת. הכל, רק כדי לנפץ את התדמית הרגועה לטובת משחקים מלוכלכים בשכונה הנוצצת של לוס אנג'לס, בסדרה שהפכה אותה לכוכבת על ואישיות מצולמת מאוד, כשהיתה בתחילת שנות העשרים שלה. בין לבין, אפילו הספיקה לצאת עם מי שכיכב לצדה, כ"דיוויד סילבר", בריאן אוסטין גרין ולפני עשור להתחתן, להביא לעולם בת ובימים אלה אף לטפח בטן הריון שני.

רגע לפני שיימאס לכלם לגמרי מהחבר'ה של "בוורלי", וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם ואלרי הביץ' - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה מאז שהייתה צעירונת חייכנית. תוכלו לבחון מה עבר על פניה בין השנים התמימות לאלה של היום, בהן היא מנסה את מזלה בתכניות בישול על המסך. מה קרה למיס מלון? שימו לב.


וואלה! סלבס מחבבת את ואלרי, כי היא לא סתם כלבה, היא נושכת.


עוד מתיחות פנים: לוק פרי | ג'ני גארת' | ג'ייסון פריסטלי | שאנן דוהרטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully