וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה אמה בנטון?

וואלה! סלבס | צילום: AP, אימג'בנק - GettyImages

8.5.2015 / 3:00

בייבי ספייס? מתברר שאמה בנטון, מי שהיתה הצלע התמימה והענוגה של בנות להקת הספייס גירלז - היא כבר לא כל כך תינוקת, אלא אמא בעצמה. כך נראית הבייבי, בגיל 39. וואלה! סלבס ויוה פוראבר

אימג'בנק GettyImages

אין מנוס מלקבוע את העובדה הבאה, למראה תמונות האיחוד של בנות להקת ה"ספייס גירלז" במסיבת יום ההולדת של בעלה של פוש (בקהאם אחד, אתם יודעים) - בייבי ספייס כבר לא כזאת בייבי. למען האמת, אמה בנטון המתוקה, הבלונדינית שתמיד היתה התמימה של חבורת הבנות, השובבה מאנגליה, הבחורה העדינה עם הקול המלטף, חגגה השנה לא פחות מ-39 שנות גירל פאוור.

בנטון, הצטרפה ללהקה הנשית כשעוד היתה ספק ילדה ספק אישה, בגיל 18. את ההצלחה הענקית שהפכה את בנות התבלין לאחת הלהקות המצליחות ביותר בעולם - חוותה בתחילת שנות העשרים לחייה, אבל מאז הצליחה בעיקר בשלל הקאמבקים של ספורטי, סקארי, פוש וג'ינג'ר וקצת פחות בזכות הבייבי שהיא. את אבי ילדיה ובן הזוג לחיים של בנטון, הכירה כבר אי אז בשנת 1998. הכי מתמידה.

כעת כשהיא מבלה שוב עם חברותיה ללהקת הניינטיז הסופר מצליחה - וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם בייבי ספייס - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שבנטון עברה מאז שהתחילה כספייס גירל הצעירה ועד היום. אז מה עבר על פניה של ספייס פוראבר יאנג? צפו, כי החברות לעולם לא נגמרת.


צעירה או זקנה, וואלה! סלבס תמיד הרגישה בייבי. מי מתנדב להיניק אותה?


עוד מתיחות פנים: הת'ר לוקליר | גבריאל קרטריס | טיפני ת'יסן | לוק פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully