וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה ג'ני גארת'?

וואלה! סלבס | צילום: AP, אימג'בנק - GettyImages

27.3.2015 / 0:12

ברנדון רב עם ברנדה, אבל אוהב את קלי. רגע, אבל מה עבר על המראה של ג'ני גארת', או כפי שאתם מכירים אותה - קלי טיילור הבלונדית מ"בוורלי הילס 90210" המיתולוגית. וואלה! סלבס מפונקת

אימג'בנק GettyImages

את ברנדה כבר בחנתם, את ברנדון ראיתם, אפילו דונה מרטין עברה את זה. אבל מה עלה בגורלה של קלי טיילור? השחקנית הענוגה ג'ני גארת', היא כבר ממש לא הבלונדינית השובבה של דרמת הניינטיז המדוברת. בשבוע הבא, בת העשרה המפונקת מהבית ההרוס, כבר תחגוג את יום הולדתה ה-43 - כך שמדובר בהזדמנות מצוינת לבחון האם היא שרדה את שינויי המראה, כמו חבריה לסט הצילומים המיתולוגי.

גארת', נגעה בתהילה כשהיתה בת 18 בלבד עם ההצלחה הבינלאומית של "בוורלי הילס 90210" (ושרדה את כל העונות, כשהשתתפה החל מהפרק הראשון ועד לאחרון). למרות הכל, הבלונדי לא עשתה תפקידים משמעותיים מאז סיומה של הסדרה (כמה סיטקומים, ריאליטי כושל), עד לאחרונה שחזרה כדמות קבועה לסט של סדרת הבת המאוחרת "90210". בין לבין, נישאה פעמיים, הביאה לעולם שלוש בנות ואימצה שלל כלבים - הכל תוך כדי שהיא מתועדת מפעם לפעם באירועים נוצצים ומדברת בנוסטלגיה על הימים ההם.

לרגל יום ההולדת, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם ג'ני - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה מאז שהייתה צעירה על המסך ועד לשחקנית מתבגרת שהיא היום. תוכלו לבחון מה עבר על פניה של מיס קלי טיילור בין השנים, ולראות אם בכלל היה שינוי אצל גארת'. בכל מקרה, זה תמיד מגיע עם שפתון בוהק.


אם היתה קלי, וואלה! סלבס היתה בוחרת בדילן. טוב, בברנדון. אולי בדיוויד?


עוד מתיחות פנים: ג'ייסון פריסטלי | שאנן דוהרטי | סיה | אומה תורמן

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ני גארת'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully