וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על צ'אק נוריס

שירות וואלה! סלבס

13.3.2015 / 0:02

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

השחקן צ'אק נוריס. Gerald Herbert, AP
אז הקוברה מתה? צ'אק נוריס מת/AP, Gerald Herbert

# שמעתם על הפעם שבה צ'אק נוריס הוכש על ידי קוברה ואחרי חמישה ימים של כאבים הקוברה מתה? או שבדרך כלל שילדים הולכים לישון הם ישנים עם דובון, אבל נוריס ישן עם דב אמיתי? אז העובדות האלו קצת פחות נכונות, אבל האמת היא שאחד מכוכבי האקשן הגדולים ביותר לא הפסיד באף תחרות מאז 1968!

# ידעתם שצ'אק נוריס ספר עד אין-סוף. פעמיים? אז זהו, שפחות. לעומת זאת, עובדה אמיתית היא שבגיל 18 הוא שירת בצבא האמריקני והפך לשוטר מוטס בחיל האוויר, אז החל גם ללמוד את אומנויות הלחימה. בשנת 2001 הוא זכה בתואר איש המילואים של השנה.

צ'אק נוריס בטקס בו הוכתר לטקסס ריינג'ר רשמי על-ידי מושל טקסס ריק פרי, 2010. AP
אז שהוא נפל, מה קרה?/AP

#י דעתם שצ'אק נוריס מקבל את העיתון של ימי ראשון ביום שבת? טוב, זה שקר כמובן, אבל האמת היא שבגיל 26 הוא גילה שיש לו ילד לאחר שניהל רומן מחוץ לנישואין. ילד שאגב, הוא קיבל למשפחתו והכיר בו כבנו. לנוריס יש ארבעה ילדים נוספים שהפכו אותו לסבא לתשעה נכדים.

# צ'אק נוריס נפל פעמיים כשהיה תינוק. פעם אחת בהירושימה ופעם שנייה בנגסאקי. אז זהו, שלא ממש. לעומת זאת, עובדה אמיתית היא שנוריס הוציא בעברו ליין של ג'ינסים בשם "אקשן ג'ינס", שמאפשרות לגברים לזוז בחופשיות במכנסי הג'ינס שלהם, ואף לבעוט גבוה באוויר מבלי לקרוע את איזור המפשעה. טוב לדעת.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
צ'אק נוריס. רויטרס
צ'אק נוריס/רויטרס

# בכל פעם שצ'אק נוריס מסתכל במראה היא נשברת? נו! אל תאמינו לשטויות ואל תספרו את העובדות האלו ליד צ'אק נוריס, אמנם משפטים כאלו נפוצו באתרים רבים, אך הוא טען כי הופתע מהתייחסות זו אליו וכי הוא מקבל אותה בהומור. אממה, את העובדה הבאה הוא לא ממש קיבל בהומור, ככה זה שב-2007, תבע נוריס מוציא לאור אשר פרסם ספר עם מאות "עובדות" כאלה, בטענה לגזענות, שם אותו ללעג ועושה שימוש בשמו הטוב לצורך מטרות רווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully