וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מדונה מתרסקת על הבמה בטקס הבריטס

שירות וואלה! סלבס

26.2.2015 / 10:01

הזמן: אמש. המקום: האולם שבו נערך טקס פרסי המוזיקה האנגלי "הבריטס" בלונדון. על הבמה: המלכה האם - מדונה. בשידור חי: אסתר נופלת על הבמה, ואז היא ממשיכה כאילו כלום לא קרה. צפו. וואלה! סלבס מרוסקת עליה

ספלאש

לא פעם הגדירו את מדונה כמלכה האם/ הדיווה של כל הזמנים/ הפרופורמרית הכי טובה בעולם הפופ/ זו שמשאירה אבק לכולם/ ההיא שלא תפסיק לעולם. אמש (ד'), היא הוכיחה לעולם כולו שכל התארים להם זכתה במהלך השנים מוצדקים.

אתמול, במסגרת טקס פרסי המוזיקה הבריטי המדובר - הבריטס - עלתה אסתר לבמה הנוצצת, על מנת להופיע עם שירה החדש "Living For Love" לראשונה באנגליה, כשהיא לבושה כמו מטאדור, לוחם שוורים ספרדי. ואז, זה קרה.

מדונה. ספלאש
הגלימה, היא לא נפתחת. מדונה/ספלאש

מדונה שהגיעה להופעה כשהיא לובשת גלימה שחורה ארוכה (מדי?!) של בית האופנה ארמאני, נעמדה על המדרגות כשגבה אל הקהל והגלימה פרושה לאחור. אז, ברגע השיא, כשהגלימה היתה אמורה להימשך מעליה (בעזרתם של הרקדנים שלה), קרתה התקלה הנוראית שממנה כל אמן מפחד - הגלימה לא נפתחה ומשכה את הזמרת אחורה. התוצאה: מאדג' עפה מכל המדרגות והתרסקה על הרצפה. אאוצ'.

אך אל תדאגו לכוכבת הלוהטת, שכן מדונה לא ויתרה, התרוממה בשידור חי והמשיכה לשיר את המילים "Not goning to stop", או במילים אחרות - אף אחד לא יעצור את הביץ', גם לא פאדיחה בשידור חי.

חיים לאהוב?

מדונה עושה כבוד לישראלי בטקס פרסי הגראמי

לכתבה המלאה
מדונה. ספלאש
קורסת. מדונה נופלת בשידור חי/ספלאש

מאוחר יותר, הזמרת הרגיעה את המעריצים שלה, כשצייצה תמונה של הגלימה וכתבה, "Armani hooked me up", כשהיא מתכוונת למעצב האיטלקי ארמאני, שהכין עבורה את הגלימה. לאחר מכן, המשיכה הכוכבת וכתבה "הגלימה היפהפייה שלי היתה הדוקה מדי, אבל שום דבר לא יכול לעצור אותי והאהבה באמת הרימה אותי. תודה לכולם על האיחולים, אני בסדר". הכי אייקוניק.


את וואלה! סלבס מגלגלים כל יום מהמדרגות. היא לא מבינה מה הבעיה?


רכלו על הנפילה של מדונה בפייסבוק

מדונה. ספלאש
מרימה את הכתר! מדונה בסיום ההופעה/ספלאש
  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully