וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן עושה "דוגי סטייל"

שירות וואלה! סלבס

3.2.2015 / 10:10

נראה ששום דבר לא יעצור את מלכת הריאליטי-טראש מלקבל עוד לייק/ תגובה/ יחס מהקהל שלה - אחרת איך תסבירו את התמונה הסופר פרובוקטיבית שדלפה לרשת, מסט צילומים חדש של קרדשיאן. וואלה! סלבס מקיאה

קים קרדשיאן. טוויטר, צילום מסך
במיטה עם קים קרדשיאן/צילום מסך, טוויטר

קים קרדשיאן לא יודעת גבולות מהם. יותר נכון, מלכת הריאליטי- טראש אוהבת להציב לעצמה גבול כל פעם מחדש ולעבור אותו שוב. ושוב. ושוב.

אם חשבתם שראיתם את קימי בכל תנוחה/ פוזה/ מצב צבירה - אל תתפלאו אם תופתעו מהתמונות הבאות. מיס ווסט כאן בשביל לשבור שוב את האינטרנט. או סתם לרמוס את מעט הכבוד העצמי שנשאר לה.


רוצים עוד רכילות?
איזה סלב היה מלהק את מירי רגב להישרדות?
הילדים של כוכבי הרוק מצטרפים לטלוויזיה
יא חביבי: השאלה שהביכה את בר רפאלי

קים קרדשיאן. טוויטר, צילום מסך
הישבן לא מכוסה בכלל? אופסי!/צילום מסך, טוויטר

האחות הכי מפורסמת של המשפחה הכי טראשית, החליטה ששמה לא עלה לכותרות כבר הרבה זמן (חמש וחצי מאיות השנייה). לכן, כנראה, החליטה לעשות שוב את מה שהיא עושה הכי טוב. לא, לא עוד קלטת סקס, אלא תמונות עירום. כאלו שיגרמו לכם לחשוב שאתם בסרט פורנו מהסוג הנחות ביותר, כולל הסיגריה הדולקת בפיה.

קים קרדשיאן. טוויטר, צילום מסך
קים קרדשיאן, התחפשת לגברת טאליבן?/צילום מסך, טוויטר

אשתו של קניה ווסט (איפה הוא באמת בכל הסיפור הזה?), התמסרה למצלמתו של צלם האופנה הנודע, סטיבן קליין, לעוד כתבה בת 30 (!) עמודים על הא ודא. הטוויסט: כמה תמונות נועזות במיוחד, שיתפרסו במגזין השיקי "Love", שיראה אור בשבוע הבא. כולל אחת שבה היא שוכבת מחובקת עם בובת מין מתנפחת.

קים קרדשיאן. טוויטר, צילום מסך
די, אני רוצה לנוח. קרדשיאן והבובה המתנפחת/צילום מסך, טוויטר

כיאה לקים, כיאה למגזין וכיאה לצלם הסלבס המפורסם, אי אפשר להעביר סשן צילומים בלי קצת עירום. קצת? הרבה. כך שמיס טראש, שכבר שברה את האינטרנט פעם אחת, מאיימת לעשות זאת שוב כשהיא מצטלמת בתנוחת דוגי סטייל - עם חלק עליון של בית האופנה "פראדה", אך ללא כל חלק תחתון. התוצאה: התחת המפורסם של קים שוב מוצג לראווה לכל המעוניין.

לפני כשלושה חודשים געשה הרשת כולה, כשהתפרסמו תמונות של קרדשיאן בעירום מלא, כשהיא אוחזת כוס שמפניה בין פלחי ישבנה. יממה לאחר מכן, חשפה קים גם את הפרונט שלה, כפי שצולם באותו סשן צילומים.


וואלה! סלבס רצתה לשבור את האינטרנט, אז היא פשוט ישבה על המחשב. זה לא עבד.

ישראל תחכה?

משפחת קרדשיאן נוסעת לטיול שורשים

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן. מגזין Love, צילום מסך
שער מגזין האופנה "LOVE". קים קרדשיאן עושה פראדה/צילום מסך, מגזין Love

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully