וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה קריסטין דייוויס?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

30.1.2015 / 0:45

תאמינו או לא, אבל מי שגילמה את שארלוט מ"סקס והעיר הגדולה" תחגוג בקרוב 50 שנות עונג, בהן גם יותר משני עשורים על המסך. מה עבר על הפנים של קריסטין דייוויס? וואלה! סלבס שובבה

אימג'בנק GettyImages

"מלרוז פלייס", "בית חולים כללי" וכמובן "סקס והעיר הגדולה" - לא יאמן שהשחקנית קריסטין דייוויס, מי שגילמה את שארלוט הענוגה בסדרת הבנות האולטימטיבית ומופיעה על המסך מאז הניינטיז של המאה הקודמת, תחגוג בחודש הבא 50 (!) שנים לחייה. תוך כדי, הפציעה עשרות פעמים על המסך, בשלל תפקידים מגוונים.

אבל לא תמיד היתה גברת איפוק כמו הביישנית שהסמיקה על הסט של "סקס והעיר". במהלך הקריירה המתועדת שלה, הספיקה לעבור גמילה מדוברת אחרי שהתמכרה לאלכוהול, לאמץ בת לפני כארבע שנים, להציל גור פילים פצוע באפריקה (ברצינות!) ואפילו הספיקה לשמש כפרזנטורית של חברת הקוסמטיקה הישראלית AHAVA. פלא שהצלמים אוהבים לתעד אותה על השטיח האדום ומחוצה לו?

אבל האם הפרצוף המתועד של השחקנית היפהפייה נותר זהה לאורך השנים שבהן היא מככבת על המסכים? וואלה! סלבס לא מוותרת על בדיקת הפנים של קריסטין ומכניסה אתכם למכונת זמן - כדי שתראו בעצמכם איך דייוויס התבגרה במהלך כל שנות הקריירה ההוליוודית. אחר כך, תוכלו לקרוא לה שארלוט עליה כאוות נפשכם.


בדומה להיא מ"סקס והעיר", גם וואלה! סלבס תמיד חשה עצמה כמו בתולה. רק חשה.


עוד מתיחות פנים: מלאני בי | קריס ג'נר | אורלנדו בלום | ריקי מרטין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully